۳۹۲/۰۴/۰۵

چگونه مثل حرفه ای ها «آخرین ما» را بازی کنیم

آیا دوست دارید «آخرین ما» را مثل حرفه ای ها به پایان برسانید؟پس نگاهی به این چند نکته ی فوق العاده مهم بیاندازید،یادتان باشد شوخی ای درکار نیست!
من می دانم که هیچکسی با استعداد های گیمری متولد نمی شود و معمولا بازی کننده ها وقت زیادی برای پرورش مهارت های کمی که دارند نیز ندارند.بازی های سختی مثل «آخرین ما» تفاوت های بین کسانی که بازی ها را به عنوان کارشان انجام می دهند و کسانی که فقط به عنوان تفریح به بازی های رایانه ای نگاه می کنند مشخص می سازد.اما از شانس شما،من به شما کمک خواهم کرد!
من قبلا هم راهنمایی های با ارزشی برای بازی کردن بازی های مختلفی مانند اسکایریم،فارکرای۳ و توم ریدر روی سایت قرار داده ام.امروز با چند نکته ی جالب دیگر برای بقا در جهان وحشیانه ی «آخرین ما» بازگشته ام.برای هر بخش،من ابتدا نحوه واکنش و برخورد یک آماتور با شرایط پیش آمده را بررسی می کنم.اگر این حالت برایتان آشنا بود،ناراحت نشوید،شکست خجالت ندارد.به جای این که عصبانی شوید،قسمت حرفه ای های هر بخش را بخوانید!در این قسمت برخورد من با هر موقعیت بیان شده،پس آن ها را یاد بگیرید تا بتوانید مثل من بازی کنید.

*شرایط: شما وارد محیطی می شوید که چیزهای جالبی در آن نظر شما را به خود جلب می کنند.

-برخورد یک آماتور با چنین شرایطی: رفتن به سمت وسیله ی موردنظر و بررسی کردن آن.

-برخورد یک حرفه ای با چنین شرایطی: رفتن به جهت مخالف وسیله ی مورد نظر،بدون نگاه کردن به آن.تمام گوشه و کنار تاریک و مرموز اتاق را بررسی کرده تا شاید چیزی برای جمع کردن وجود داشته باشد.به بازی،که از شما می خواهد تا l3 را بلافاصله فشار دهید تا به شما کمک کند بی توجه باشید چون شما یک حرفه ای هستید و اصلا به این چیزها نیازی ندارید.سپس به محل مورد نظر بازگشته و گزینه ی restart encounter  را فشار داده تا بفهمید وسیله ای که آن را نگرفته اید چه بوده است و مطمئن شوید که بازی به طور اتوماتیک ذخیره شده است.حالا کل چپتر مورد نظر را ریستارت کرده و دوباره خود را به وسیله ی مورد نظر برسانید.به «الی» گوش بدهید که درباره ی وسیله ی مورد نظر غر غر می کند،سپس کل کارهایی را که کرده اید را فراموش کرده و از ادامه ی بازی لذت ببرید!

 

*شرایط: وقتی با «تس» وارد یک منطقه می شوید که توسط هانترها کنترل می شود،شما توانسته اید خود را به پشت یک دشمنی که متوجه حضور شما نشده است برسانید.

-برخورد یک آماتور: از دکمه ای که روی صفحه به نمایش در می آید پیروی کرده و بی سرو صدا کار دشمن را تمام کنید.

-برخورد یک حرفه ای: ناگهان با سلاحی به او ضربه ی سنگینی وارد کنید و از پشت،سرش را بترکانید.در حالی که او با تمام قدرت شما را زیر ضربه هایش له می کند خیلی خونسرد و بی خیال منتظر واکنش «تس» باشید تا شما را نجات دهد.از این که سایر دشمنان آن منطقه از وجود شما با خبر شده اند کمی مضطرب شوید و به بازی ادامه دهید.

*شرایط: بعد از این که یاد گرفتید چگونه از کلید خفه کردن دشمنان استفاده کنید،شما و «تس» وارد منطقه ای پر از دشمنان می شوید.

-برخورد یک آماتور:پرت کردن حواس دشمنان،هدایت آن ها به مکان های تاریک و به آرامی و مخفیانه خفه کردن آن ها.

-برخورد یک حرفه ای: از تمام منطقه ی مورد نظر به آرامی و بدون جلب توجه دشمنان عبور کنید. آن دشمنی را که نزدیک در خروجی قرار دارد در نظر بگیرید.پشت یک کانتینر قایم شوید و با پرتاب کردن یک بطری یا تکه سنگ حواس دشمن مورد نظر را پرت کنید،البته با این کار تمام دشمنان دیگر نیز از وجود  شما با خبر می شوند،اما حرفه ای باشید و خونسردیتان را حفظ کنید.در حالی که سایر دشمنان متوجه حضور شما شده اند،به آرامی به سمت دشمن نزدیک در بروید و او را خفه کنید.حالا که مرده است و شما بهترین محافظ انسانی خود را در برابر گلوله های سایرین از دست داده اید،به زمین و زمان فحش دهید.حالا که حسابی گلوله باران شده اید،پشت یک کانتینر مخفی شده و منتظر «تس» شوید تا آن ها را بکشد.

 

*شرایط: در حالی که سعی دارید به شکلی مخفیانه از یک منطقه عبور کنید،دشمنان متوجه حضور شما شده و شروع به حرکت به سمت شما می کنند.

-برخورد یک آماتور: به جای قبلیتان بازگشته و پنهان شوید و بعد از این که نگهبانان به موقعیت قبلی خود برگشتند آماده ی حمله به آن ها شوید.

-برخورد یک حرفه ای: مثل یک مرد سر جای خودتان بایستید و از حق خود دفاع کنید!صبر کنید تا اولین نگهبان به شما رسیده و سلاحتان را از دستتان بندازد تا به او نشان دهید حتی با یک آجر  نیز می توانید دخلش را بیاورید.حالا سعی کنید که تکه آجر را به سمتش پرتاب کنید.در حالی که پشت سر هم ضربه هایی به صورتتان وارد می شود،به عقب شیرجه زده و یکی از تفنگ های خود را بیرون بیاورید در حالی که تس در حال مبارزه با دشمنان است به سمت نگهبان دومی که در حال دویدن به پشت شماست نشانه بروید،خب حالا که از دید شما خارج شده است بیخیالش شوید و سومین نگهبانی که در صحنه می بینید را نشانه بروید و هرچه گلوله دارید بی هدف به سمتش شلیک کنید و وقتی همه ی گلوله هاتان هدر رفت،یکی را برای شلیک به پایش نگه دارید.«تس» احتمالا او را می کشد،ولی ای کاش این کار را نمی کرد تا شاید او بخاطر خونریزی پایش میمرد و یا باقی عمرش را بدون یک پا زندگی می کرد و این جالب تر بود!حالا آن نگهبانی که به پشت شما رفته بود احتمالا مغز شما را ترکانده است،پس این «تس» لعنتی چه کار می کند؟!!

*شرایط: شما وارد منطقه ی تاریکی می شوید که پر از موجودات آلوده است.

-برخورد یک آماتور: به داستان های مزخرفی که به شما می گویند موجودات آلوده تقریبا نابینا هستند و متوجه نور چراغ قوه ی شما نمی شوند گوش داده و از این حقه برای عبور از منطقه استفاده کنید.

-برخورد یک حرفه ای: هر وقت دشمنان به شما نزدیک می شوند،چراغ قوه ی خود را خاموش کنید،چرا که با وجود این که بازی می گوید آن ها نابینا هستند،ولی شما نباید به هر چیزی که می شنوید اطمینان کنید.سعی کنید در تاریکی مسیرتان را ادامه دهید و با آزمون و خطا مسیر درست را تشخیص دهید.هر گاه که احساس کردید یک مسیر را اشتباه رفته اید،بپرید و با سرعت به سمت «الی» بدوید و هر وسیله ای که سر راهتان بود را به اطراف پرتاب کنید و اگر دشمنان از وجود شما با خبر شدند،مبادا چراغ قوه را روشن کنید!به هر جنبنده ای که اطرافتان هست،بدون توجه به دوست یا دشمن بودنش،شلیک کنید.

*شرایط: در حالی که مهمات بسیار کمی دارید،به یک clicker میرسید که وسط یک سالن ایستاده و راه شما را بسته است.

-برخورد یک آماتور: یک تکه آجر به سرش پرتاب کنید و در حالی که گیج شده است از منطقه فرار کنید.

-برخورد یک حرفه ای: خب مطمئنا اگر یک حرفه ای باشید،نباید تا به حال فهمیده باشید که وقتی جوئل یک تکه سنگ یا آجر در دستش می گیرد،آن را مستقیما به سمت سر دشمنان پرتاب می کند.خب با این فرض،تکه آجر را به شکل دستی نشانه روی کنید،اما به جای اینکه آن را به سمت دشمن پرتاب کنید،آن را به نقطه ای نزدیک محل اختفایتان بزنید.حالا از اینکه او را به سمت خود کشانده اید خوشحال باشید و همان طور که در بخش قبلی گفته شد چراغ قوه ی تان را خاموش کرده و …!

*شرایط: برای اولین بار وارد اتاقی پر از استاکرها می شوید.

-برخورد یک آماتور: رفتار این دشمنان جدید را مشاهده کنید،حال به آرامی مسیر مناسبی برای عبور از منطقه پیدا کنید،سعی کنید جلب توجه نکرده ودشمنان را یکی یکی از پای درآورید.

-برخورد یک حرفه ای: استاکر ها را با دشمنان عادی یکی فرض کنید،چرا که شما طبق معمول چراغتان را خاموش کرده اید و شناخت دشمنان در تاریکی نیز کار آسانی نیست.یکی از دشمنانی را که پشت یک ستون است را پیدا کرده و منتظر شوید تا از پشت ستون بیرون بیاید،در حالی که یک استاکر دیگر دارد از کنار به شما حمله می کند،با میله به او ضربه ای وارد کنید و برای اطمینان از مرگش یک گلوله بهش شلیک کنید.خب استاکر اول تاکنون باید شما را له کرده باشد.به او توجهی نکنید و سعی کنید سایر دشمنان را بکشید؛احتمالا باید فهمیده باشید که استاکرها از شما بسیار باهوش تر هستند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, | 11:35 | نویسنده : Ali |