سلام 

خوش اومدین 

بچه ها خوش حال میشم تو لاین اد کنین 

مرسی......

id:shank20

 

 



تاريخ : یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:, | 15:27 | نویسنده : Ali |

سلام 

خوش اومدین 

بچه ها خوش حال میشم تو لاین اد کنین 

مرسی......

id:shank15

 



تاريخ : یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:, | 15:23 | نویسنده : Ali |

غمگینی آدم هایی کـه دوستشــــان دارم غمگینم می کند.

گاهی دلـــــم می خواهد با انگشتم گوشه لب شان را بالا ببرم

شاید خنـــــــده یــادشــان بــیاید. 

اینکه کاری از دستــــم بر نمــی آید..!

اینکه زورم به دنــــــیا نمی رسد ، تلـــــخ است !

خـــــــــــــــــــــــــــــــیلی تــــــــــــــلخ ......

 

 



تاريخ : جمعه 7 شهريور 1393برچسب:, | 22:10 | نویسنده : Ali |

 

من از چشمات دل کندم
با اینکه زندگیم بودی
میدونستم یه روزی میری
ولی نه به همین زودی
من از رویات خط خوردم
من از چشمه تو افتادم
چقد اسون دل کندی
چه راحت بردی از یادم

به دنیای تو وابستم
ولی رد میشیم از حسم

باید باور کنم رفتی؟
میدونم اخره قصه ست.

 



تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, | 19:48 | نویسنده : Ali |

http://amir17271.persiangig.com/image/gham/123%20(17).jpg

 

بعضی وقتا

اینقدر دلت از یه حرف میشکنه

که...

حتی نای اعتراضم نداری

فقط نگاه میکنی و

بی صدا...

میشکنی....



تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, | 19:48 | نویسنده : Ali |

از خودم دور میشوم
تا به تو نزدیکتر باشم
این روزها . . .
" خیال "
تنها راه با تو بودن است !

 

thumb_HM-20133450320090724631385810189.6



تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, | 19:47 | نویسنده : Ali |
مهم نیست ڪه دیگر بآشـے یآ نه...
 
مهم نیست ڪه دیگر دوسم دآشته بآشـے یآ نه
 
مهم نیست ڪه دیگر مرآ به خآطر بیآورے یآ نه
 
مهم نیست ڪه دیگر تورآ بآ دیگرے میبینم یآ نه
 
مهم اینست ڪه زمآنے که تنهآ میشوے ...
 
زمــآنـے ڪه دلت گرفت 
 
چگونه و با چه رویـےسر به آسماטּ بلند میڪنـے و میگویـے :
 
خدآیا مـטּ ڪه گنآهـے نڪردم !!!
 
 پس چه شد ...
 
 
 
1399197839545323.jpg


تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, | 19:47 | نویسنده : Ali |

به یادتم حتی اگر قرار باشد...

 

شبی  بی چراغ در حسرت یافتنت!!

 

تمام زندگی را قدم بزنم....



تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, | 19:46 | نویسنده : Ali |

دانلود نرم افزار روت دستگاه های اندروید Kingo ROOT v1.1.5.1792

دسته‌بندی : بخش نرم افزار | دسته کاربردی | متفرقه

دانلود نرم افزار روت دستگاه های اندروید Kingo ROOT v1.1.5.1792

Kingo ROOT برنامه ای کامل است که برای ایجاد سهولت در فرآیند روت دستگاه های اندروید طراحی شده است. این برنامه به صورت خودکار دستگاه اندروید شما را شناسایی و عمل روت را تنها با یک کلیک میسر می کند. عملکرد سریع، افزایش عمر باتری، تنظیم پذیری محیط برنامه و سهولت کاربری از ویژگی های این برنامه ی سودمند است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایتایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

شناسایی خودکار دستگاه
قابلیت تنظیم محیط برنامه
سازگاری با انواع ویندوزها
افزایش عمر باتری
عملکرد سریع
کاربرد آسان
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

دانلود نرم افزار روت دستگاه های اندروید Kingo ROOT v1.1.5.1792



 


تاريخ : دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:, | 11:12 | نویسنده : Ali |

ویژگی‌های جالب، کاربردی و دوست داشتنی که درون

 

گوگل کروم نهفته است و زندگی را ساده‌تر می‌کند

 

(قسمت اول)

358675-18-hidden-chrome-features-you-really-should-be-using

مرورگر کروم یکی از محبوبترین‌ها و پرسرعت‌ترین‌ها بین مرورگرهای موجود است و کلی ویژگی جالب دارد که شاید خیلی از ما از آنها چیزی ندانیم. در این مقاله که در دو قسمت ارائه می‌شود، شما را با برخی از این ویژگی‌های دوست داشتنی آشنا می‌کنیم.

1.تغییر پیشفرض جستجو از طریق نوار جستجو

1

می‌توانید به عنوان یک کاربر کروم، از ویژگی مفید جستجو در وب سایتها، بدون نیاز به رفتن به آنها استفاده کنید. فقط تا زمانی که فهرست آنها در موتور جستجو وجود داشته باشد.

این ویژگی زمانی مفید است که مثلا می‌خواهید مقاله‌ای در ویکی پدیا را راجع به اورانگوتان‌ها مطالعه کنید. از طریق این ویژگی دیگر نیازی نیست به صفحات ابتدایی گوگل یا ویکی پدیا بروید، زیرا یک تب به سرچ بار شما با نام سایت مربوطه اضافه شده و شما می‌توانید مثلا نام مطلب یا صفحه مورد نظر خود را جلوی آن بنوسید و مستقیما به آن صفحه بروید.

اگر نام سایتی که می‌خواهید درون فهرست وجود ندارد، روی سرچ بار راست کلیک کنید و سپس گزینه Edit search engine را انتخاب کرده و نام سایت مورد نظر را به فهرست اضافه کنید. در مک هنگام کلیک بر روی سرچ بار کلید کنترل را پایین نگه دارید.

2.کشیدن چند تب به طور همزمان

بیشتر افراد با قابلیت کشیدن تب‌های کروم و رها کردن آنها در مرورگر دیگر آشنا هستند، اما نمی‌دانند که می‌توانند اینکار را برای چند تب به طور همزمان نیز انجام دهند. تنها کافیست کلید شیفت را پایین نگه دارید و روی تمام تب‌هایی که می‌خواهید انتقال دهید کلیک کنید و همه را به طور همزمان حرکت دهید. در مک این کار را می‌توانید با فشردن کلید Command انجام دهید.



تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:48 | نویسنده : Ali |
ایتنا- مدت‌هاست که مسئولان دلیل اصلی بی‌کیفیتی و سرعت و اختلال اینترنت ایران را پهنای باند می‌دانند.
 
آیا گره پهنای باند اینترنت کشور گشوده می‌شود؟


رسیدگی به پهنای باند یکی از اولین هدف‌های وزارت ارتباطات در دولت یازدهم است، این موضوع را می‌توان از صحبت‌های جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برداشت کرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا،‌ نصرالله جهانگرد در مورد پهنای باند اینترنت گفته بود: رسیدگی به این موضوع جزو اولین دستورات وزیر به بنده بوده است که براساس آن باید یک کمیته تخصصی شکل بگیرد و تکلیف برنامه پنجم توسعه که براساس آن ۶۰ درصد خانوارها و کلیه کسب‌و‌کارها از اینترنت با پهنای باند بالا برخوردار باشند، مشخص کنند که امیدواریم با اقدام‌های در دست اجرا، این امر تا سه سال آینده محقق شود.

کمی بعد از این سخنان معاون وزیر ارتباطات از آزادسازی ورود پهنای باند خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر کشور با کمبود پهنای باند بسیار زیاد مواجه بوده و هم اکنون طرح آزادسازی واردات پهنای باند در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در حال بررسی است. رگولاتوری از نظر قانونی در حال بررسی این موضوع است و ما موافقیم که بخش خصوصی زیر نظر شرکت ارتباطات زیرساخت، پهنای باند اینترنت در کشور را تامین و توزیع کند.

اما جهانگرد چند ماه بعد گفت: ورود پهنای باند به کشور مانند مرزهای بین‌المللی است و هیچ کشوری مرزهای بین‌المللی خود را رها نمی‌کند. باید پهنای باند را کنترل و مدیریت کرد. اعمال سیستم کنترلی برروی پهنای باند را هر کشوری انجام می‌دهد و هزینه‌ای را به ازای آن دریافت می‌کند. شاید از این موضوع برداشت کرد که بحث ورود پهنای باند به کشور توسط شرکت‌های خصوصی به فراموشی سپرده شده یا طرح آن شکست خورده است.

او در تاریح ۲۷ آبان سال ۹۲ در مورد وضعیت پهنای باند کشور تاکید کرد که در آغاز کار دولت میزان ارتباط اینترنت بین الملل ۷۰ گیگابیت بر ثانیه بوده درحالی که هم اکنون راندمان را تا حدود ۳۰ گیگابیت افزایش داده‌ایم و در تلاشیم این رقم تا پایان سال ۹۲ به ۱۲۰ گیگابیت برسد.

به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات در سال گذشته سرانه اینترنت به ازای هر ایرانی دو کیلوبیت بر ثانیه بوده است که در مقایسه با سایر نقاط دنیا چندان مطلوب به حساب نمی‌آید. ظرفیت اینترنت در کشور باید به یک ترابایت برسد.

اما وزیر ارتباطات نیز معتقد است که سرعت اینترنت در ایران تعریفی ندارد و در حال حاضر اینترنت فراگیر شده و در همه سطوح خانواده‌ها، شهرستانها به صورت گسترده وجود دارد.

واعظی در پایان ۱۰۰ روز اول آغاز کار دولت تاکید کرد: همکاران ما زحمت کشیدند و گام مهمی را برداشتند برای اینکه در این دوره تولید داشته باشند. در رابطه با پهنای باند در داخل ۶۲۰ گیگابایت بر ثانیه داشتیم که امروز به ۸۲۰ گیگابایت بر ثانیه رساندیم. همچنین در رابطه با فیبر نوری و امواجی که در داخل وجود دارد در این ۱۰۰ روزه ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری کشیده شد؛ همه این امکانات در رابطه با زیرساخت بوده که ما تا به امروز توانستیم فراهم کنیم.

وی همچنین اظهار کرده بود: در حال حاضر سرعت نیاز مردم از آن امکاناتی که تولید می‌شود، بیشتر است. به طوری که ما ۱۰۰ روز قبل پهنای باند‌مان ۷۱ بود امروز ۱۱۰ است و من قول دادم در ۱۰۰ روز دوم به ۱۵۰ برسد و تا فروردین به ۲۰۰.

با تمام این اوصاف طبق آمار اعلام شده ظرفیت اینترنتی فعلی کشور در حال حاضر ۱۵۰ گیگابایت بوده است و باید منتظر ماند و دید رسیدگی‌های دولت یازدهم چقدر می‌تواند گره کور پهنای باند در کشور را باز کند.


تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:47 | نویسنده : Ali |
یك خبر شوكه كننده از جدیدترین CPU اینتل

 

یك خبر شوكه كننده از جدیدترین CPU اینتل
یك خبر شوكه كننده از جدیدترین CPU اینتل
 

(پردازنده 80 هسته ای هم آمد) 
 

تا به حال عادت داشته ایم که پردازنده های مورد استفاده مان همیشه یک هسته ای باشند . این بدان معناست که این پردازنده ها تنها دارای یک موتور بودند و کل تلاش سازندگان آنها هم متوجه افزایش کارآیی و توانایی همین یک هسته بود.
یکی دو سال پیش دو غول سازنده پردازنده های رایانه ای – اینتل و AMD - از دستیابی به فناوری ساخت پردازنده های دو هسته ای خبر دادند این بدان معناست که دو موتور بر روی یک پردازنده کوچک نصب می شود تا کارآیی آن به نحو چشمگیری افزایش یابد .
ظرف چند ماه اخیر این دو شرکت از احتمال ساخت پردازنده های چهار هسته ای خبر داده اند و از جمله اینتل اعلام کرده که تاسال 2007 پردازنده های چهار هسته ای (Quad-Core ) روانه بازار می کند .
اما چندی قبل اینتل خبری را منتشر کرد که نه تنها AMD رقیب اصیلش را شوکه کرد بلکه تمامی دست اندرکاران عرصه IT را انگشت به دهان نگهداشت . خبر این بود که این شرکت موفق به ساخت نمونه اولیه پردازنده 80 هسته ای شده که می تواند در یک ثانیه یک تریلیون عملیات محاسباتی انجام دهد . ( یک تریلیون معادل یک هزار میلیارد است ) پل اتلینی رئیس اینتل تکه ای از یک ویفر سیلیکونی نسبتاً بزرگ را هفته پیش و در جریان برگزاری همایش Enter developer در سان فرانسیسکو در معرض دید هزاران نفر گذارد . تراشه های نصب شده بر روی این ویفر می توانند تنها در عرض یک ثانیه یک ترابایت اطلاعات ( یعنی یک تریلیون بایت ) را با سرعت تمام جابجا کنند .

اتلینی که از اختراع جدید مهندسان شرکت تحت رهبری خود بسیار هیجان زده به نظر می رسید اظهار امیدواری کرد که کار طراحی این پردازنده پرقدرت ، ظرف 5 سال آینده به اتمام برسد . 
اعلام این خبر در همایش یاد شده بسیار اهمیت دارد زیرا اینتل از آن برای آموزش برنامه نویسان خود و اعلام برنامه های کوتاه مدت و درازمدت استفاده می کند . طی سه سال اخیر اینتل از تعداد زیادی از مهندسان سخت افزار دعوت کرده تا با کارکنان اینتل ، آشنا شوند و کلاس هایی را در مورد فنآوری های جدید برای کارمندان اینتل برگزار کنند . 
در جریان این همایش ، اینتل خبرهای دیگری را هم اعلام کرد ، از جمله این كه ، عرضه پردازنده های چهار هسته ای خود را جلو انداخته و حداكثر تا ماه نوامبر یعنی حدود دو ماه دیگر ، آن ها را در دسترس علاقمندان قرار می دهد . علاوه بر این اینتل درصدد عرضه پردازنده های جدید فوق العاده سریع دوهسته ای موسوم به core 2 extreme و پردازنده های چهار هسته ای خاصی برای استفاده در رایانه های شخصی است كه همگی آن ها در سه ماهه اول سال 2004 در دسترس خواهند بود . 
در همین حال قرار است پردازنده های سرور چهارهسته ای اینتل هم تا ماه نوامبر در دسترس باشند. اتلینی ، رئیس اینتل می گوید: سعی كرده ایم كاری كنیم كه عملكرد این تراشه ها عالی باشد . به ادعای او عملكرد تراشه های چهارهسته ای این شركت، 70درصد بهتر ازتراشه های دوهسته ای آن است . از سوی دیگر گفته می شود كه عملكرد پردازنده های چهارهسته ای سرور اینتل 50درصد بهتر از عملكرد تراشه های دوهسته ای xeon 5100 است كه در ماه ژوئن عرضه شد . 
برخی از كارشناسان معتقدند اگر اوضاع همین طور به پیش رود AMD و تراشه های تازه اش مانند Athlon 64 ( برای رایانه های سرور و رومیزی ) و نیز پردازنده های Opteron دیگر حرفی برای گفتن نخواهند داشت. این در حالی بود كه تا چندی قبل AMD به عنوان یك شركت تراشه ساز خلاق كه موی دماغ اینتل شده ، مطرح بود اما حالا اینتل ، خلاق تر از AMD به نظر می رسد.
البته این فرایند در مجموع به نفع دنیای ICT است . با بالا رفتن سرعت پردازش استفاده از امكانات چند رسانه ای به روی رایانه ها و نیز شبكه اینترنت و دیگر شبكه های رایانه ای ، تسهیل خواهد شد . 
به نظر می رسد اینتل با ارائه پردازنده های چند هسته ای از این دست و نیز تلاش گسترده ای كه برای گسترش استفاده از فنآوری بی سیم WiMax به عمل می آورد به یكی از ستون های اصلی دنیای ICT مبدل شده است. 
منبع:bahaneha.com 


تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:46 | نویسنده : Ali |

با شنیدن صدای تیک تاک اینتل باید فهمید که پردازنده ی جدیدی در راه است.که تقریبا هر ۱۲ ماه اتفاق می افتد!هرسال فرایند یک معماری جدید از سوی اینتل که ابتدا در ناحیه (تیک) و جدیدتر در ناحیه (تاک)می باشد.جدول زیر خلاصه ای از استراتژی اینتل است که میبینید:

 

سال گذشته اینتل در پردازنده های Sandy Bridge با افزایش تعداد هسته ها توانست قدرت این سری از پردازنده ها چنان بالا ببرد که AMDهم با عرضه پردازنده های سری FX نتواسنت حتی به پای Sandy bridge اینتل برسد.

 

و اما امسال نوبت به Ivy Bridge میرسد.Ivy Bridge از Sandy bridge پیروی میکند اما با معماری جدیدتر!

Ivy bridge در ناحیه ی تیک قرار دارد که پله ای از Sandy bridge جلو تر است و مهمترین تغییر در ناحیه ی تیک تکنولوژی ۲۲ نانومتری است.که مصرف انرژی را بسیار در این پردازنده کاهش داده است و همچنین سرعت پردازش هم طبیعتا افزایش خواهد یافت.

بگذارید یک مسئله ی جالبتر را دنبال کنیم تا کمی بیشتر با استراتژی شرکتهای سازنده ی پردازنده ها آشنا شوید.

شرکت اینتل سال هاست که به دنبال حذف کارت های گرافیکی مجزا است.به این معنا که میخواهد CPU و GPU را در هم ادغام کند و تنها یک پردازنده کار هردو را انجام دهد و باید گفت تا حدودی هم موفق به انجام این استراتژی شده است.پردازنده های سری Sandy Bridge دارای یک پردازنده ی گرافیکی هستند.یعنی یک GPU.ابتدا در لپ تاپ ها از این پردازنده ها استفاده شد ولی آنچنان قدرتی نداشتند که بتوانند از عهده ی بازیهای گرافیکی بر بیایند و تنها جواب گوی محیط ویندوز بود.اما در اکثر لپ تاپ ها که یک کارت گرافیک nVIDIA و ATI را دارار میباشند باعث افزایش دوام باطری می شود.به طوری که شما وقتی در محیط ویندوز هستید،پردازنده ی گرافیکی اینتل استفاده می شود و پردازنده ی دیگر (nvidia یا ati) خاموش است.وهنگامی که بازِی را اجرا کنید به طور اتوماتیک بین پردازنده ی اینتل و دیگر پردازنده سوئیچ می شود.و این عمل بسیار بر روی ساعت کاری باطری تاثیر می گذارد.اینتل در Sandy Bridge زیاد موفق عمل نکرد(در حوزه ی گرافیک) و تنها با عرضه ی چند درایور جدید کمی باعث بهبود عملکرد GPU شد.

AMD نسبت به اینتل دارای یک برگ برنده است.و آن هم در دست داشتن ATI است.اما با وجود عرضه ی پردازنده هایی بر پایه APU هنوز حرفی برای گفتن ندارد.چون شاید قدرت پردازنده های گرافیکی سری FX خوب باشد(نسبت به Intel GPU) اما همچنان در عملکرد CPU نسبت به اینتل ضعیف تر است.

و اما nVIDIA:کار این شرکت نسبت به AMD و Intel بسیار سخت تر است.چون به تنهایی باید با هردو مبارزه کند.اما جالب است بدانید که nvidia سال هاست به دنبال حذف CPU است و همچنان موفق به این کار نشده است و همان طور که اطلاع دارید در پی این عمل ابتدا توان خود را بر روی پردازنده های موبایل امتحان می کند.و با عرضه ی پردازنده ی Tegra 3 کمی خوب عمل کرد و باید منتظر پردازنده های گرافیکی از سمت این شرکت باشیم که دیگر نیازی به CPU نباشد.

تا اینجا اینتل موفق تر عمل کرده است و اما نوبت به Ivy Bridge میرسد و بعد از آن Haswell.در Ivy bridge قدرت پردازنده %۱۵ افزایش یافته است و همچنین بهبود GPU که تکنولوژی ۲۲nm 3D باعث عملکرد بهتر شده است.

سال ۲۰۱۳ ناحیه ی تاک برای اینتل است.و ناحیه Haswell.اما در Haswell شاهد تغییرات بسیاری هستیم.که میتواند AMD را به خطر بیاندازد.در Haswell عملکرد GPU حدودا %۵۰ افزایش یافته است.و از این رو اینتل هر چه پیش میرود به تولید پردازنده هایی با قدرت گرافیک بالا نزدیک می شود.باید منتظر بماینم تا ببینیم کدام شرکت می تواند حریف های خود را شکست دهد.

 



تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:45 | نویسنده : Ali |

همه شگردهای بازار اینترنت پرسرعت

خدمات دهنده هایی که برای نصب مراجعه می کنند

شما یک دستگاه تلویزیون می خرید و در کمال تعجب مسئولان نمایندگی می گویند باید صبر کنید تا یک نفر تکنسین بیاید و آن را برایتان نصب و راه اندازی کند. راه اندازی تلویزیون به هیچ وجه کار سختی نیست اما چه می شود کرد؟ شما انتخاب دیگری ندارید. درمورد نصب و راه اندازی سرویس اینترنت شرایط سخت تر از تلویزیون است اما ما داخل جعبه مودم های جدید با یک دفترچه جادویی رو به رو شدیم.

 این دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی سریع نام دارد که به صورت قدم به قدم همه چیز را تشریح می کند. تنها چیزی که نیازی دارید سواد خواندن کلمات و جملات ساده فارسی است. قوانین شرکت ارتباطات زیرساخت هم می گوید نصب و راه اندازی مودم برعهده خود مشترک خواهد بود. این جمله دقیقا روی سایت مخابرات نوشته شده است. با این حال بعضی خدمات دهنده ها حرفی به مشتری خود نمی زنند تا درنهایت بتوانند چیزی در حدود 10 تا 15 هزار تومان اضافی به جیب بزنند. از همه بدتر زمانی است که شما باید کار و زندگی تان را تعطیل کنید و منتظر ورود «نصاب» عموما بدقول بمانید.


خدمات دهنده هایی که با محدودیت حجمی بازی می کنند

از سال ها پیش خدمات دهنده ها علاقه عجیبی به بازی با اعداد دارند. آنها از محدودیت های موجود برای میزان و حجم فایل های قابل دانلود استفاده کرده و تعرفه های متفاوتی برای خدماتشان تعیین می کنند. درصورتی که این مقدار مشخص قبل از مدت زمان اشتراک مصرف سود دسترسی به اینترنت مشتری قطع خواهد شد و او مجبور است به صورت ویژه حجم دانلود اضافی بخرد. ارتباطات زیرساخت به طور مشخص اعلام کرده اعمال محدودیت حجمی مجاز نیست و برخی خدمات دهنده ها هم آن را رعایت می کنند. بهتر است قبل از خرید به این نکته توجه ویژه داشته باشید. چنانچه خیلی اهل دانلودکردن نیستید، می توانید اشتراکی بخرید که صرفه اقتصادی بیشتری دارد و ارزان تر تمام می شود چون مثلا قیمت یک اشتراک با سرعت 128 کیلوبیت در ثانیه با حجم دانلود دوگیگابایت، در مقایسه با اشتراک 128 کیلوبیتی دیگری با حجم دانلود پنج گیگابایت ارزان تر است.

خدمات دهنده هایی که ارزان تر هستند

بعد از گرد و خاک خدمات دهنده هایی که برای خودشان اسم و رسمی دست و پا کردند، شرکت مخابرات هم به این نتیجه رسید که بیرون گود نماند. آنها از چند وقت پیش به صورت مستقیم وارد گود شده اند و به ارائه خدمات می پردازند. تنها مشکل موجود محدودیت پورت های شرکت مخبارات بود، به نحوی که در بعی مراکز مخابراتی تهران همه ظرفیت ممکن تکمیل می شد و متقاضیان مجبور بودند در نوبت واگذاری بمانند. 

این انتظار گاهی حتی تا یک سال هم به درازا می کشید. خبر خوب اینکه با فراهم شدن امکانات جدید امکان واگذاری پورت های جدید فراهم شده است و حالا مشترکان بیشتری می توانند از خدمات اینترنت مخابرات استفاده کنند. آنها همچنین شماره تلفن 1899 را برای ثبت نام فروی اینترنت اعلام کرده اند. ما به خاطر قیمت اقتصادی این اشتراک علاقه زیادی به آن داریم ضمن اینکه آنها حالا اشتراک هایی با سرعت 256 کیلوبیت بر ثانیه را هم بدون محدودیت واگذار می کنند. تنها خدمات دهنده ای که می تواند از نظر قیمت با مخابرات رقابت کند پارس آنلاین است. البته بعضی ها می گویند نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.


خدمات دهنده هایی که با ما شوخی می کنند

بعضی خدمات دهنده ها ادعا می کنند به مشتری هایشان چیزی به عنوان «دانلود رایگان شبانه» هدیه می دهند. در حقیقت مشتری های چنین خدمات دهنده هایی یک اشتراک با محدودیت دانلود خریده اند و اگر ساعت دو بامداد تا هشت صبح برای دانلود فایل اقدام کنند، این مقدار روی حسابشان منظور نخواهد شد. شخصی را تصور کنید که پول داده و یک پورشه آخرین مدل با سرعت 300 کیلومتر در ساعت را صاحب شده است؛ با این حال مسئول نمایندگی موقع تحویل سوئیچ به او می گوید چون مشتری خوبی بوده، راندن در جاده های خاکی برایش رایگان است! 

سعی کنید فریب این بازی ها را نخورید و از همان اول به سراغ یک اشتراک بدون محدودیت بروید. نکته بامزه دراینجاست که معمولا سرعت دانلود در ساعت های اعلام شده برای حجم رایگان به شدت افت کرده و حتی گاهی کاربران را از انجامن عملیات دانلود منصرف می کند.


تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:42 | نویسنده : Ali |

همه شگردهای بازار اینترنت پرسرعت

خدمات دهنده هایی که برای نصب مراجعه می کنند

شما یک دستگاه تلویزیون می خرید و در کمال تعجب مسئولان نمایندگی می گویند باید صبر کنید تا یک نفر تکنسین بیاید و آن را برایتان نصب و راه اندازی کند. راه اندازی تلویزیون به هیچ وجه کار سختی نیست اما چه می شود کرد؟ شما انتخاب دیگری ندارید. درمورد نصب و راه اندازی سرویس اینترنت شرایط سخت تر از تلویزیون است اما ما داخل جعبه مودم های جدید با یک دفترچه جادویی رو به رو شدیم.

 این دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی سریع نام دارد که به صورت قدم به قدم همه چیز را تشریح می کند. تنها چیزی که نیازی دارید سواد خواندن کلمات و جملات ساده فارسی است. قوانین شرکت ارتباطات زیرساخت هم می گوید نصب و راه اندازی مودم برعهده خود مشترک خواهد بود. این جمله دقیقا روی سایت مخابرات نوشته شده است. با این حال بعضی خدمات دهنده ها حرفی به مشتری خود نمی زنند تا درنهایت بتوانند چیزی در حدود 10 تا 15 هزار تومان اضافی به جیب بزنند. از همه بدتر زمانی است که شما باید کار و زندگی تان را تعطیل کنید و منتظر ورود «نصاب» عموما بدقول بمانید.


خدمات دهنده هایی که با محدودیت حجمی بازی می کنند

از سال ها پیش خدمات دهنده ها علاقه عجیبی به بازی با اعداد دارند. آنها از محدودیت های موجود برای میزان و حجم فایل های قابل دانلود استفاده کرده و تعرفه های متفاوتی برای خدماتشان تعیین می کنند. درصورتی که این مقدار مشخص قبل از مدت زمان اشتراک مصرف سود دسترسی به اینترنت مشتری قطع خواهد شد و او مجبور است به صورت ویژه حجم دانلود اضافی بخرد. ارتباطات زیرساخت به طور مشخص اعلام کرده اعمال محدودیت حجمی مجاز نیست و برخی خدمات دهنده ها هم آن را رعایت می کنند. بهتر است قبل از خرید به این نکته توجه ویژه داشته باشید. چنانچه خیلی اهل دانلودکردن نیستید، می توانید اشتراکی بخرید که صرفه اقتصادی بیشتری دارد و ارزان تر تمام می شود چون مثلا قیمت یک اشتراک با سرعت 128 کیلوبیت در ثانیه با حجم دانلود دوگیگابایت، در مقایسه با اشتراک 128 کیلوبیتی دیگری با حجم دانلود پنج گیگابایت ارزان تر است.

خدمات دهنده هایی که ارزان تر هستند

بعد از گرد و خاک خدمات دهنده هایی که برای خودشان اسم و رسمی دست و پا کردند، شرکت مخابرات هم به این نتیجه رسید که بیرون گود نماند. آنها از چند وقت پیش به صورت مستقیم وارد گود شده اند و به ارائه خدمات می پردازند. تنها مشکل موجود محدودیت پورت های شرکت مخبارات بود، به نحوی که در بعی مراکز مخابراتی تهران همه ظرفیت ممکن تکمیل می شد و متقاضیان مجبور بودند در نوبت واگذاری بمانند. 

این انتظار گاهی حتی تا یک سال هم به درازا می کشید. خبر خوب اینکه با فراهم شدن امکانات جدید امکان واگذاری پورت های جدید فراهم شده است و حالا مشترکان بیشتری می توانند از خدمات اینترنت مخابرات استفاده کنند. آنها همچنین شماره تلفن 1899 را برای ثبت نام فروی اینترنت اعلام کرده اند. ما به خاطر قیمت اقتصادی این اشتراک علاقه زیادی به آن داریم ضمن اینکه آنها حالا اشتراک هایی با سرعت 256 کیلوبیت بر ثانیه را هم بدون محدودیت واگذار می کنند. تنها خدمات دهنده ای که می تواند از نظر قیمت با مخابرات رقابت کند پارس آنلاین است. البته بعضی ها می گویند نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.


خدمات دهنده هایی که با ما شوخی می کنند

بعضی خدمات دهنده ها ادعا می کنند به مشتری هایشان چیزی به عنوان «دانلود رایگان شبانه» هدیه می دهند. در حقیقت مشتری های چنین خدمات دهنده هایی یک اشتراک با محدودیت دانلود خریده اند و اگر ساعت دو بامداد تا هشت صبح برای دانلود فایل اقدام کنند، این مقدار روی حسابشان منظور نخواهد شد. شخصی را تصور کنید که پول داده و یک پورشه آخرین مدل با سرعت 300 کیلومتر در ساعت را صاحب شده است؛ با این حال مسئول نمایندگی موقع تحویل سوئیچ به او می گوید چون مشتری خوبی بوده، راندن در جاده های خاکی برایش رایگان است! 

سعی کنید فریب این بازی ها را نخورید و از همان اول به سراغ یک اشتراک بدون محدودیت بروید. نکته بامزه دراینجاست که معمولا سرعت دانلود در ساعت های اعلام شده برای حجم رایگان به شدت افت کرده و حتی گاهی کاربران را از انجامن عملیات دانلود منصرف می کند.


تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:42 | نویسنده : Ali |

آموزش مخفی کردن فایل ها در یک عکس!

راه های مختلفی برای رمز گذاری و یا مخفی کردن فایل ها و حفظ امنیت اطلاعات شخصی وجود دارد. یکی از این روش ها اضافه کردن فایل ها به یک عکس است. در این روش تنها خود شما می دانید که در داخل فایل تصویر، اطلاعات دیگری وجود دارد و به این ترتیب کسی نمی تواند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی داشته باشد.
 
 پیش از شروع مراحل انجام این کار شما به یک نرم افزار فشرده سازی نیاز خواهید داشت. می توانید از نرم افزارهای مختلف فشرده سازی مانند Winrar یا WinZip و یا 7Zip استفاده کنید.
 
در این روش شما ابتدا فایل های که قصد دارید مخفی شوند را فشرده کرده و سپس فایل فشرده شده را به یک فایل تصویری می چسبانید. به این ترتیب اطلاعات محرمانه شما در دل یک عکس مخفی می شوند و زمانی که کسی برروی عکس کلیک کند تنها تصویر را مشاهده می کند و متوجه فایل های مخفی نخواهد شد. البته توجه داشته باشید که نباید حجم فایل های مخفی شده زیاد باشد چون در اینصورت ممکن است دیگران به دلیل حجم غیر معمول فایل، به آن شک کنند.
 
مرحله اول: یک پوشه (Folder) در درایو C (یا هر مکان دیگر) ایجاد کنید و برای مثال نام آن را Testfile بگذارید. حال فایل هایی که قصد دارید مخفی شوند را درون این پوشه منتقل کنید. همچنین عکسی که قرار است این فایل ها در ان قرار بگیرد را نیز دراین پوشه بگذارید. مثلاًمن فایل های a.txt و b.txt و فایل عکس image.png را قرار داده ام شما می توانید هر تعداد فایلی که دوست دارید را با این روش مخفی کنید.
 
مرحله دوم: هردوفایلی که می خواهید مخفی شوند (a.txt,b.txt) را انتخاب و سپس برروی آنها دکمه سمت راست ماوس را فشار دهید و ازمنوی بازشده گزینه "Add to Archive" را انتخاب کنید، البته شما باید مطمئن باشید که یک برنامه فشرده سازی مثل WinZip or ZipGenius و یا 7Zip را در سیستم خود نصب کرده اید. در غیراینصورت این منو برای شما وجود نخواهد داشت.
 
 
مرحله سوم: یک نام برای فایلی که فشرده کردید اختصاص دهید من نام Compressed را انتخاب کرده ام.
 
مرحله چهارم: حال برای اتصال فایل فشرده شده به تصویر ابتدا روی کلید شروع (Start) در گوشیه سمت چپ، پایین صفحه کلیک کنید و CMD را جستجو نموده و آن را اجراکنید. ( در ویندوز XP می توانید کلیدهای ترکیبی Windows+R را فشار داده و در Run تایپ کنید CMD)

 

مرحله پنجم: پنجره خط فرمان باز می شود. برای اینکه به درایو ریشه برویم دستور زیر را وارد نموده و سپس کلید Enter را فشار دهید:
 
\CD
 
مرحله ششم: حال از این دستور استفاده کنید تا وارد فولدر Test شوید:
 
CD C:\Testfile
 
مرحله هفتم: حال دستور زیر را اجرا کنید تا فایل فشرده (حاوی فایل های محرمانه) به فایل تصویر اضافه شده و در یک فایل جدید به نام Secretimage.png ذخیره شود:
 
copy /b Image.png + Compressed.rar Secretimage.png
 
حال می توانید پوشه Testfile رو باز کنید و عکسی که دو فایل متنی درونش قراردارد به نام secretimage را ببینید. دیگر نیازی به باقی فایل ها ندارید، می توانید آنها را پاک کنید.
 
اما برای دیدن فایل هایی که مخفی کرده اید می توانید فایل secretimage را انتخاب و برروی آن دکمه سمت راست ماوس را فشار دهید و از گزینه open with برنامه winrar یا Winzip  و یا هر برنامه فشرده سازی دیگر را انتخاب کنید وفایل های مخفی خود را ببینید. روش دیگر این است که نرم افزار فشرده سازی خود را باز نموده و سپس فایل SecretImage را در آن باز کنید.

 



تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:40 | نویسنده : Ali |

چگونه از حساب گوگل خود نسخه پشتیبان بگیریم

همه ما از تعدادی از سرویس های گوگل مثل Gmail، Picasa، Adsense، Google+ و … استفاده می کنیم. حال اگر کسی اکانت گوگل شما را هک نموده و یا گوگل به هر دلیلی اقدام به بستن حساب کاربری شما کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دسترسی شما به همه داده های محرمانه تان همانند تماس ها، عکس ها، پیام ها و غیره قطع خواهد شد.
 
با استفاده از این روش ساده که در زیر توضیح داده شده، می توانید از همه یا تنها از یک یا چند سرویس خاص (مثلا فقط پیکاسا) نسخه ی پشتیبان تهیه کنید.
 
مرحله ی ۱٫ به حساب کاربری جی میل خود وارد شوید.
 
مرحله ی ۲٫ ابتدا روی Account و سپس روی Account Setting کلیک نمایید.
 
 
مرحله ی ۳٫ گزینه ی Data Liberation را از میان گزینه ها انتخاب کنید.
 
 
مرحله ی ۴٫ روی گزینه ی Download your Data کلیک کرده و مراحل را دنبال نمایید.
 
 
 
 
اگر می خواهید فقط از یک سرویس خاص پشتیبان گیری کنید می توانید فقط همان سرویس را انتخاب کنید.


تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:39 | نویسنده : Ali |

هنگام خرید نوت بوک به چه چیزی فکر کنیم؟

جنس تاچ پد:
در بسیاری از لپ تاپ های ارزان قیمت تاچ پد از همان موادی ساخته شده که بدنه لپ تاپ را تشکیل میدهد. به نظر بد نمی آید اما کمی که با آن کار کنید متوجه می شوید که در کنترل نشانگر کامپیوتر مشکل دارید و حس راحتی وجود ندارد. مدل های بهتر از موادی مانند شیشه استفاده می کنند که مقاومت کمتری ایجاد می کند و اصطکاک کمتر به معنای حرکت راحت تر و روان تر انگشت شما روی تاچ پد است.
 
اندازه تاچ پد:
در یک تاچ پد کوچک، انگشت شما جای حرکت ندارد. بنابراین هنگام خرید دقت کنید که در طراحی لپ تاپ چقدر فضا به تاچ پد اختصاص یافته است؟ اگر جزو کاربرانی هستید که از تاچ پد زیاد استفاده می کنید احتمالا نیاز به یک تاچ پد بزرگ دارید تا با آن راحت باشید. ضمن اینکه به محل قرار گیری هم دقت کنید. برخی شرکت های سازنده، آن را در وسط لپ تاپ قرار نمی دهند و به یک طرف متمایل می کنند. حالا اگر شما چپ دست باشید ممکن است در کار با تاچ پد به مشکل بر بخورید.
 
 
دکمه های تاچ پد:
تا به حال تاچ پدهایی را دیده اید که دکمه های بسیار محکمی دارند و با هر بار فشار دادن آنها یک صدای کلیک بلند تا اتاق کناری شنیده می شود؟ بعضی تاچ پد ها دارای دو دکمه مجزا هستند. در بعضی دیگر تمام محیط تاچ پد یک دکمه بزرگ به حساب می آید و یک دکمه دیگر هم به صورت مجزا قرار گرفته است. در این مورد انتخاب با خود شما است. اما اکثر کاربران روش دو دکمه ای را ترجیح می دهند. به شرطی که دکمه ها خوش دست و به راحتی قابل استفاده باشند. 
 
 
در هر صورت وقتی که یک لپ تاپ جدید می خرید علاوه بر تمام مشخصات سخت افزاری، حواس تان به تاچ پد هم باشد به دنبال یک تاچ پد بزرگ، با پشتیبانی از مولتی تاچ، با سطحی صاف و دکمه هایی نرم باشید. و اگر شما هم نکته دیگری بلد هستید آن را در بخش نظرات یادآوری کنید.

 



تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:37 | نویسنده : Ali |

WhatsApp Messenger 2.11.241 یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم . شما به راحتی می توانید با استفاده از Wifi و ۳G به این نرم افزار متصل شوید . این اپیلیکشن بهترین نرم افزار ارسال و دریافت پیامک متنی می باشد . اگر مایل باشد ، می توانید به صورت گروهی با دوستان خود چت کرده و عکس ها ، موزیک و فیلم ها را با آن به اشتراک بگذارید . از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیامک های متنی ، یادداشت صوتی ، ارسال تصاویر و ویدیو اشاره داشت .

برخی از امکانات برنامه ی WhatsApp Messenger اندروید :
امکان ارسال پیامک های رایگان
رابط کاربری بسیار زیبا
ارسال پیامک های متنی
فرستادن فایل ویدیویی
اتصال با wifi/3G
دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا
امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره
امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل
امکان بلوکه کردن مخاطب خاص
امکان به اشتراک گذاری مکان شما
ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل
استفاده ی ناچیز از اینترنت



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:9 | نویسنده : Ali |

بدون شک حتما تا به حال نام WeChat 5.2.1به گوشتان خورده است . این برنامه یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود چت کنید . بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند . برای پیدا کردن دوست تنها کافی است گوشی خود را تکان دهید . دقت داشته باشید که یک گزینه اختصاصی بر روی این مسنجر وجود دارد که آن را رقبای خود مجزا می کند و آن قابلیت این است که با انتخاب آن گزینه می توانید افرادی که در شعاع ۵ کیلومتری عضو این مسنجر هستند را پیدا کرده و به آن ها درخواست دوستی بفرستید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیام های متنی ، ارسال شکلک ، به اشتراک گذاری تصاویر ، فیلم و اضافه کردن مخاطبین به عنوان کاربر we chat اضافه داشت .

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :
* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا
* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی
* امکان چت به صورت گروهی
* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب
* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی
* پشتیبانی از ۱۸ زبان گوناگون



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:8 | نویسنده : Ali |

 

این روزا شاید خیلی مطلب درباره مکالمه و ارسال sms رایگان شنیده باشید. خوب این مطالب چی میگن؟ مگه میشه رایگان ؟
مگه میشه مخابرات مهربان همینطور بیکار نشسته باشه تا مردم رایگان مکالمه کنن !!!!
مگه میشه ؟ !!!

آره میشه، اما از طریق اینترنت و به همراه نرم افزار.

خوب چطور؟ شما ابتدا باید نرم افزار زیر (متناسب با سیستم عامل گوشی تون) رو دانلود و نصب کنید. یه فعال سازی کوچولو داره.

خوب حالا می تونید با هرکدوم از افرادی که همین نرم افزار رو رو گوشی شون نصب کردن رایگان مکالمه صوتی، ارسال و دریافت عکس و پیامک داشته باشید. البته این رو هم بگم، برای مکالمه صوتی باید حداقل سرعت 18kb/s داشته باشید.

حتی با این نرم افزار می تونید جای دقیق فرد مقابلتون رو روی نقشه ببینید (در صورتی که اجازه داده باشه)

من که خودم و دوستانم از همین نرم افزار استفاده می کنیم و به مخابرات مهربان هم فقط همون پول اینترنت رو میدیم

مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3

 

برای دانلود وایبر مخصوص سیستم عامل های apple, bada, blackberry, nokia, windowsphone به سایت سازندهمراجعه نمایید

دوستان گرامی از انتشار اخبار محرمانه از این گونه نرم افزار های جدا خوداری کنید

 
۰.۴۱۸۴ مگابایت
 
 
۲۰.۱۷۷۳ مگابایت
 
نسخه 4.3.1.21
 
 
فایا از نوع jad می باشد لذا بعد از نصب ، نرم افزار به اینترنت وصل شده و فایل java کامل را دانلود می کند و نصب می شود .
 
۱.۲۵۸۱ مگابایت
 
 
۲.۴۸۱۷ مگابایت
 
 
 
 
۱.۲۰۸۹ مگابایت
 
 
۳۲.۱۹۴۶ مگابایت
 
نسخه 4.1.1
برای ios5.0 به بالا
 
۳۴.۶۶۸۵ مگابایت
 
ios6.0 later
 
۳.۴۶۷۸ مگابایت
 
فایل های جدید
رمز فایل در صورت نیاز : www.topinearth.com


تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:6 | نویسنده : Ali |
 

http://dl.247-365.ir/android/app/wechat_v5.0.3/WeChat_V5.0.3.jpg

نرم افزار WeChat V5.0.3 نرم افزاری کاربردی برای چت با دوستان و مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید است.
دانلود در ادامه مطلب . . .

مشخصات:
نام: WeChat
ورژن: V5.0.3
پسوند: APK
حجم فایل: 23MB


دانلود با لینک مستقیم | Direct Link Download

http://247-365.ir/wp-content/pic/dl/download_05.png



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:3 | نویسنده : Ali |

دانلود انیمیشن یخ زده – Frozen 201

 

Frozen BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p و HD 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

|نسخه بلوری اوریجینال SPARKS Bluray 720p- SPARKS Bluray 1080p به پست اضافه شد|

 

Frozen 2013 cover small دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013

 

ام انیمیشن: Frozen – یخ زده

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: آنای نترس و خوشبین داستان ما با کریستوف در یک سفر رویایی همراه می شود، با شرایطی مثل شرایط سرما و بوران اورست مواجه می شود و یک آدم برفی خنده دار با نام اولاف نیز در داستان می باشد که به دنبال خواهر آنا با نام السا می گردند. کسی که در تله ی پادشاه در زمستانی ابدی جاویدان شده و …

 

 

کاور اوریجینال انیمیشن (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Frozen 2013 print small دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013

 

caution دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013 – دانلود زیرنویس فارسی

 

دانلود نسخه Webrip 1080p-YIFY (نسخه کم حجم، دانلود شده از آیتونز ۱۰۸۰ پیکسل):

download دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link



تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:58 | نویسنده : Ali |

دانلود آهنگ جدید Jennifer Lopez به نام First Love

 

دانلود آهنگ جدید Jennifer Lopez به نام First Love با لینک مستقیم و سه کیفیت متفاوت

دانلود آهنگ جدید Jennifer Lopez به نام First Love

 
دانلود آهنگ جدید Jennifer Lopez به نام First Love
  
 

دانلود با کیفیت 320 
Download 
دانلود با کیفیت 128 
Download 
دانلود با کیفیت 64 

Download



تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:54 | نویسنده : Ali |

دانلود آهنگ جدید Santana و Pitbull به نام Oye

 

دانلود آهنگ جدید Santana و Pitbull به نام Oye با لینک مستقیم و سه کیفیت متفاوت

دانلود آهنگ جدید Santana و Pitbull به نام Oye

 
 

دانلود با کیفیت 320 
Download 
دانلود با کیفیت 128 
Download 
دانلود با کیفیت 64 

Download



تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:51 | نویسنده : Ali |

دانلود فول آلبوم T-Dey

 

دانلود فول آلبوم T-Dey

دانلود فول آلبوم T-Dey

 

لیست آهنگها:

T – Dey – Angosht – Nama
T – dey – Be – Yade – Oon
T – dey – Bi – Neghab
T – dey – Don”t – Leave – Me
T – dey – Fargh – Feat – Omid – Ghadar
T – dey – Gharibe
T – dey – Ghole – Feat – Khalse – & – Faryad
T – dey – Ghorooba
T – dey – Haalo – Roozo – Negah – Feat – Milad – Katow
T – dey – Haminjast – Feat – Khalse
T – dey – Hanooz – Hamoonam – Feat – Hesamin
T – Dey – Joghd – feat – Ali – Owj
T – dey – Kalagh – Par – Feat – Benyamin
T – dey – Khaterat – Feat – Ravi
T – dey – Koo – Gooshe – Shenava – Feat – Captan
T – Dey – lahzeham
T – dey – Paband – Feat – Harpy
T – Dey – Pelle – fdat – E – Run
T – dey – Rah – Deraze – Feat – Nimoosh
T – dey – Roo – Hesabe – Adat – Feat – Parham
T – dey – Sar – Dar – Gom – Feat – Mohammad – Bibak
T – dey – Shahr – Feat – Katwo
T – Dey – Tasvira – Tare
Ali – Owj – In – Ahang – Tamrine – (Tamrini)
Ali – Owj – Mirim – Bala – feat – T – Day
Hossein – Eblis – (Ho3ein) – Lazeja – o – Joobia – feat – T – Day
Nimoosh – Yeki – Mesle – To – feat – Ali – Owj – and – T – Dey

دانلود به صورت تکی:

Singles

دانلود به صورت یکجا:

Singles.rar



تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:50 | نویسنده : Ali |
  • بندانداز برقی خوبه یا نه؟

 

بندانداز برقی خوبه یا نه؟

مقابله با موهای ناخواسته و زائد بدن یکی از مهم ترین دغدغه های برخی افراد، بخصوص خانم هاست. معمولا این افراد برای رها شدن از شر موی زائد، به هر راهی متوسل می شوند؛ مثل استفاده از پودرهای موبر قدیمی، مومک و دستگاه اپی لیدی و بنداندازهای برقی که بتازگی وارد بازار شده است. برای استفاده از این راه ها، دست نگه دارید و نخست این مطلب را بخوانید، پس از آن تصمیم بگیرید.

قبل از این که وارد بحث شویم، بهتر است کمی درباره موهای زائد و چگونگی ایجاد آنها بدانید.

در کل بدن تمام افراد حدود پنج میلیون تار مو وجود دارد که از این تعداد، حدود یک میلیون مو در ناحیه سر و گردن قرار دارد و چهار میلیون موی دیگر از گردن به پایین منتشر شده اند. از بین یک میلیون تار موی ناحیه سر و گردن نیز فقط صدهزار تار مو در ناحیه سر واقع شده اند و 900 هزار تار موی دیگر در صورت و گردن پخش شده اند.

در زمان تولد، سر و بدن نوزاد از موهایی موسوم به موهای دوره جنینی یا موهای لانوگو پوشیده شده است که بتدریج ریزش کرده و جای خود را به موهای طبیعی می دهند. این موها یا کرکی شکل هستند که به موهای ولوس معروفند یا حالت ضخیم دارند که به آنها موهای ترمینال می گویند.

بیشتر موهای سر و صورت، از نوع کرکی هستند و تعداد کمتری از آنها مانند موی ریش و سبیل مردان و موهای ابرو و مژه حالت ضخیم دارند.

گاهی به دلایل ژنتیکی و بروز اختلال در عملکرد هورمون های بدن مانند بیماری تخمدان پلی کیستیک در خانم ها، غدد فوق کلیوی، هیپوفیز و تیروئید، موهایی ضخیم و ناخواسته در پشت لب و چانه خانم ها رشد می کند که به آن هیرسوتیسم یا موهای زائد ناخواسته می گویند.

معایب بیش از مزایا
راه های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که از جمله آنها می توان به بند انداختن سنتی، مومک انداختن، کندن با موچین، اصلاح با تیغ و تراشیدن ، دکلره و الکترولیز اشاره کرد.

یکی از روش های جدید، استفاده از بنداندازهای برقی است که تبلیغ آن به دفعات از اینترنت و کانال های ماهواره ای پخش شده و بیشتر اوقات درباره کارایی آنها بزرگنمایی می شود.
استفاده از بنداندازهای برقی، تفاوت عمده ای با روش سنتی بند انداختن ندارد و فقط یک هزینه اضافی را به دوش مصرف کننده تحمیل می کند

این روش نیز مانند روش های دیگر از بین بردن موهای زائد، معایب و مزایایی دارد.

مزیت این روش سرعت زیاد کاربری، درد کمتر و در مواردی استفاده از بندهای یک بار مصرف و مقاوم است. عوارض و معایب بنداندازهای برقی، همان عوارضی است که در استفاده از موچین، مومک و بند انداختن سنتی دیده می شود. در این روش ها، اگرچه موها از قسمت زایای مو که در ناحیه پایینی ریشه مو قرار دارند جدا می شوند، ولی ریشه موها از بین نمی رود و پس از مدتی موی جدیدی از همان ریشه قبلی رشد می کند.

کندن مو گذشته از دردناک بودن که انجام آن را در افرادی با پوست های حساس و با آستانه تحمل پایین درد، سخت یا غیرممکن می کند، خطر آسیب دیدن سطح پوست و شکسته شدن سد دفاعی پوست را نیز به همراه دارد. با این اتفاق راه ورود میکروب ها و دیگر عوامل آسیب رسان موجود در سطح پوست به لایه های زیرین آن فراهم شده و ریشه مو دچار ضایعه های چرکی و عفونی می شود که به آنها جوش های چرکی یا فولیکولیت می گویند.

در پوست های تیره و ضخیم و مستعد به ساختن اسکار یا جوشگاه نیز احتمال بروز جوشگاه های فرورفته یا برآمده در محل خروج مو از سطح پوست وجود دارد. همچنین احتمال بروز تغییرات رنگدانه ای در پوست به شکل پررنگ شدن و بندرت کمرنگ شدن پوست در محل کنده شدن موها وجود دارد. از سوی دیگر، دائمی نبودن نتایج این روش و نیاز به تکرار سریع و زیاد آن، فرد را خسته و در مواردی هم ناامید از درمان می کند.

فقط هزینه اضافی
استفاده از بنداندازهای برقی، تفاوت عمده ای با روش سنتی بند انداختن ندارد و فقط یک هزینه اضافی را به دوش مصرف کننده تحمیل می کند.

موضوع مهم دیگر این که چون بنداندازهای برقی به طور دائم یا حتی طولانی مدت موهای ناخواسته را از بین نمی برند، نباید تحت تأثیر بعضی تبلیغات که این روش را دائمی، برق آسا و بهتر یا هم پایه لیزر درمانی معرفی می کنند، قرار گرفت.

در پایان تاکید می شود که درمان استاندارد و طلائی موهای ناخواسته لیزر است و هیچ روش درمانی دیگری تا به حال نتوانسته بر آن برتری پیدا کند.

لیزر تنها راه طلایی از بین بردن موهای زائد
احتمالا سوال بسیاری از خانم ها این است که اگر استفاده از بندانداز سنتی یا برقی، دکلره، تراشیدن و موم انداختن کارایی چندانی ندارند، پس با موهای زائدشان چه باید بکنند؟


مزایای لیزر نسبت به الکترولیز مو
به نظر متخصصان پوست، بهترین روش استاندارد و طولانی مدت درمان موهای ناخواسته، انجام لیزر است. اگر می خواهید لیزر کنید بهتر است موهایتان بسیار کوتاه باشد.

در این روش، نور لیزر با طول موج های متفاوت بر پوست دارای موی ناخواسته تابانده می شود و انرژی لیزر توسط رنگدانه موجود در ریشه مو که ملانین نام دارد، جذب شده و با حرارت مستقیم ریشه مو، آن را تخریب می کند.

لیزرهای دایود، الکساندرایت و ان.دی. یاگ جزو لیزرهای انتخابی در درمان طولانی مدت موهای ناخواسته هستند که باز هم باید در چند جلسه به طور متوسط شش تا هفت جلسه استفاده شوند.

البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که روش های لیزری نیز به طور صد درصد تمام موهای ناحیه تحت درمان را از بین نمی برند. بررسی های انجام شده بر میزان تاثیر بخشی لیزرها در درمان طولانی مدت موهای ناخواسته، این میزان را در بهترین شرایط در حد 90 درصد ارزیابی کرده اند. بنابراین انتظار این که هیچ مویی در ناحیه درمان شده باقی نماند و رشد نکند، با واقعیت همخوانی ندارد.

راه های طبیعی برای کاهش موهای زائد


در اینجا ما چند دستور طبیعی برای برای راحت شدن از شر موهای زائد به شما ارائه می دهیم و امیدواریم موثر باشند:

1- مصرف دم کرده نعناع دو بار در روز، به مدت پنج روز می تواند سطح هورمون های جنسی مردانه را کاهش دهد.

2- مخلوط 30 گرم شکر را با 10میلی لیترآب لیموی تازه در 150 میلی لیتر آب حل کنید و خوب به هم بزنید. سپس آن را بر روی صورت روی موهای زائد بمالید. بعد از 15 دقیقه صورت را با آب سرد بشویید و بعد به آرامی مالش دهید. این کار را روزی یک بار در هفته انجام دهید.

3- یکی دیگر از راه های درمانی که به کاهش رشد مو کمک می کند، ریختن 10 میلی لیتر آب لیمو تازه در 40 میلی لیتر عسل است. بعد از آماده شدن، این مخلوط را با پنبه و بر روی قسمت دارای موهای زاید مالیده و پس از 15 دقیقه محل را بشویید. این عمل را دو بار در هفته و برای مدت دو هفته انجام دهید



تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:48 | نویسنده : Ali |
 
 
 
  • اس ام اس شهادت حضرت فاطمه(س)

 

اس ام اس شهادت حضرت فاطمه(س)

ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت / زهرایی و خورشید غبار قدمت
کی گفته که تو حرم نداری بانو؟ / ای وسعت دلهای شکسته ، حَرَمت . . .

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

دارد دل و دین میبرد از شهر شمیمی/افتاده نخ چادر او دست نسیمی/درخانه ی زهرا همه معراج نشین اند/آنجاکه به جز چادراو نیست گلیمی. یازهرا

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

حجاب، همان چادری بود که پشت درب خانه سوخت ولی ازسرفاطمه (س)نیفتاد. یازهرا.

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

این جمعه بیا به فکر مادر باشیم در فکر عزای یاس پرپر باشیم هر جمعه اگر ز حجر تو خون خوردیم این هفته به یاد پهلو و در باشیم.

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

بی بی جان...
هزاران کلید هم بیاورند،
قفل دلتنگی های دلم را باز نمی کنند
شاه کلید دلم ، فقط نگاه توست....
یا فــاطمه زهــرا (س)

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

ای تاج سر عالم و ادم زهرا/از کودکیم دل به تو دادم زهرا(س)
ان روز که من هستم و تاریکی قبر/جان حسنت برس به دادم زهرا(س)...
التماس دعا

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

با رفتنت ای زهرا ، از خانه صفا رفته
زینب به حسین گوید، مادر به کجا رفته
این خانه پس از زهرا گردیده عزا خانه
زهرای مرا کشتند تنها و غریبانه
با آنکه نمی گفتی در کوچه چه ها رخ داد
اما به سوال من رخسار تو پاسخ داد

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

شمع خموش ما را ، از خانه بردند
تابوت مادرم را شبانه بردند
مدینه در نوای أمن یجیب است
مادر به خانه برگرد ،بابا غریب است
شهر مدینه دگر، زهرا ندارد
باغی که گل ندارد، صفا ندارد

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

مي خواست با علي سوي مسجد رود ولي
دردا كه تازيانه ي غنفز امان نداد
مي خواست كه دهد جان به بشت در
جون بي كسي علي ديد جان نداد
هرقهرمان كند به نشان خود افتخار
ولي زهرا نشان خود به علي هم نشان نداد

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

در مدینه ماتمی چون ماتم زهرا نبود
چون به گلزار نبی جز یک گل زیبا نبود
در تمام زندگی داغی برای مرتضی
سخت چون داغ عزیزش حضرت زهرا نبود

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

ای نام خوشت ورد زبانم زهرا
از داغ تو سوخت جسم و جانم زهرا
برخیز علی به دیدنت آمده است
ای درد و بلای تو به جانم زهرا

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

روز شهادت زهرای اطهر است
عالم پر از مصیبت و دل ها مکدّر است
خشکیده چون نهال برومند عمر او
چشم جهانیان همه از اشکِ غم ، تر است

شهادت بانوی دو عالم ، امّ ابیها حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها بر عموم مسلمانان تسلیت باد

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

و چقدر این دست سنگین بود!
قرن ها از ماجرای کوچه می گذرد ، ولی گوش شیعه هنوز درد میکند!!!!!!!ا

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

دستهای خالی من دخیل دل پاکت مرا نیز در این شبهای عزیز نه به بهای لیاقت بلکه به رسم رفاقت دعا کن

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

سر فصل كتاب آفرينش زهراست....
روح ادب و كمال و بينش زهراست....
روزي كه گشايند در باغ بهشت....
مسول گزينش و پذيرش زهراست....
صلي الله عليك يا فاطمة الزهرا

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یا علی قبر پرستویت کجاست؟
آن گل صد برگ خوش بویت کجاست

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

ایام ،تعلق به گل یاس گرفته،افراشته بنگر همه جا پرچم زهرا..
شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) رو به همه تسلیت میگم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

من آن گلی هستم که به ظرب لگد گلاب شدم
میان در به لطف آتش کباب شدم
سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) برهمه مسلمین تسلیت باد

 

♦♦♦♦♦♦♦♦اس ام اس شهادت حضرت فاطمه♦♦♦♦♦♦♦♦

 

رسول الله درباره حضرت زهرا می فرمایند
به ازای هر نخ چادر دخترم فاطمه گروه گروه مسلمان وارد بهشت خواهد شد
اما افسوس که مردم قدر نشناس مدینه این چادر را خاکی کردند



تاريخ : دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, | 12:13 | نویسنده : Ali |
  • چرا عاشق‌ها بیشتر عمر می‌کنند؟

 

چرا عاشق‌ها بیشتر عمر می‌کنند؟

عشق باعث می‌شود همیشه احساس شادی و شوق و ذوق بکنید. این احساسات مثبت به شما کمک می‌کنند زندگی خود را با قدرت هرچه بیشتر به جلو پیش ببرید و در کارهای‌تان موفق شوید. اما فواید عشق فقط به اینها ختم نمی‌شود؛ تحقیقات نشان می‌دهند کسانی که عاشق هستند بدن سالم‌تری دارند و بیشتر عمر می‌کنند! چه مجرد باشید و چه متاهل با خواندن این مقاله متقاعد می‌شوید که باید عشق را در زندگی خود داشته باشید.

عاشق‌ها کمتر سرما می‌خورند!
تحقیقات نشان می‌دهند عملکرد سیستم ایمنی بدن در زوج‌های موفق و عاشق، قوی‌تر است. در مقابل آن دعواهای زناشویی باعث اختلال در کارکرد سیستم ایمنی می‌شوند. اما زوج‌هایی که با منطق و آرامش اختلافات خود را حل می‌کنند در برابر عوامل بیماری‌زا نیز مقاوم‌تر هستند. جالب است بدانید زوج‌های عاشق کمتر به سرماخوردگی و آنفلوآنزا دچار می‌شوند!

واقعا عاشق‌ها بیشتر عمر می‌کنند؟
آمار مرگ و میر زودرس در میان زوج‌های عاشق بسیار کمتر از افراد مجرد یا مطلقه است. درواقع افراد وقتی در روابط سالم و متعهد هستند استرس کمتری را تجربه می‌کنند. استرس کمتر هم به معنی سلامتی بیشتر است. علاوه براین بیشتر آقایان وقتی ازدواج می‌کنند از برخی رفتارهای پرخطر از جمله مصرف سیگار و قلیان و مصرف مواد مخدر دست بر می‌دارند که خود باعث ارتقای سلامتی می‌شود.

عشق باعث کاهش وزن می‌شود؟!
زوج‌هایی که با هم ورزش می‌کنند یا رژیم می‌گیرند در دست یافتن به اهداف‌شان موفق‌ترند. این درحالی است که تقریبا 50 درصد از کسانی که تنهایی ورزش می‌کنند و رژیم‌غذایی می‌گیرند بعد از يك سال ناامید می‌شوند و دست از تلاش بر می‌دارند. برای اینکه این موضوع به شما ثابت شود کافی است  همراه همسر  خود در پارک ورزش کنید و با یکدیگر غذاهای رژیمی بخورید تا ببینید چقدر وزن کم می‌کنید. علاوه براین جالب است بدانید که هر نیم ساعت رابطه زناشویی چیزی حدود 100 کالری می‌سوزاند!

کمتر درد می‌کشند
شاید شما هم تا به حال این موضوع را تجربه کرده باشید؛ هنگام بیماری و درد کشیدن وقتی دست همسرتان را می‌گیرید دردتان کاهش می‌یابد، به خصوص اگر در یک رابطه سالم و موفق باشید. البته این واقعیت در مورد دوستان و سایر اعضای خانواده نیز صدق می‌کند اما انرژی مثبتی که از تماس با عشق خود می‌گیرید تاثیرگذاری بسیار بیشتری دارد. عشق باعث افزایش ترشح اکسی‌توسین و اندورفین می‌شود که از مسکن‌ها و آرامبخش‌های طبیعی بدن هستند. علاوه براین، هورمون اکسی‌توسین باعث کاهش التهاب و مرگ سلولی می‌شود.

قلب سالم‌تری دارند
انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و نیازهای بیولوژیک آنها را به سمت دوست‌یابی می‌کشاند بنابراین وقتی نمی‌توانند برای خود یار و همراه پیدا کنند استرس‌شان بیشتر می‌شود. اما کسانی که روابط عاشقانه دارند استرس کمتری را تجربه می‌کنند؛ در نتیجه سلامت قلب و عروق‌شان نیز ارتقا می‌یابد. در مقابل آن افرادی که طلاق گرفته‌اند بیشتر دچار بیماری‌های قلبی - عروقی و سکته می‌شوند.

کاهش استرس درمتاهل‌ها
استرس می‌تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن را دچار اختلال کند و شما را مستعد ابتلا به انواع بیماری‌ها كند. زوج‌های موفق وقتی در موقعیت‌های استرس‌زا قرار می‌گیرند بدن‌شان کمتر از بقیه افراد هورمون کورتیزول ترشح می‌کند. این درحالی است که افزایش کورتیزول، سیستم ایمنی را سرکوب می‌کند و راه را برای انواع بیماری‌ها باز می‌کند. علاوه براین کورتیزول باعث تجمع چربی در اطراف احشاء شکم می‌شود که این چربی خود با بیماری‌های قلبی، دیابت، سرطان و ... در ارتباط است. ازدواج با معشوق می‌تواند باعث کاهش خطر دیابت، بیماری‌های قلبی، آلزایمر و دیگر بیماری‌های مزمن شود.

مثبت‌اندیش‌تر هستند
همه ما می‌دانیم که عشق روحیه را تقویت می‌کند اما این موضوع فقط به روان ختم نمی‌شود. پژوهش‌های علمی بسیاری وجود دارند که نشان می‌دهند که عشق واقعا روی مغز تاثیر می‌گذارد. در یکی از تحقیقات مشخص شد وقتی داوطلبان به عکس معشوق خود نگاه می‌کنند فعالیت هورمون دوپامین در مغزشان افزایش می‌یابد. این هورمون باعث مثبت اندیشی، افزایش انرژی و بهبود سلامت می‌شود.

کاهش فشار خون
محققان به این نتیجه دست یافته اند که توجه به همسر باعث کاهش فشارخون و افزایش ترشح هورمون آرامش‌بخش اکسی‌توسین می‌شود. پس هرچه بیشتر به همسر خود توجه داشته باشید بیشتر می‌توانید از این تاثیر بهره‌مند شوید.

بهتر می‌خوابند
خوابیدن در کنار کسی که عاشقش هستید باعث افزایش حس امنیت، آرامش و بهبود خواب می‌شود. خواب کافی نیز با سلامت بدن و قلب و ثابت ماندن وزن و فشار خون در ارتباط است. هورمون اکسی‌توسین به شما کمک می‌کند خیلی راحت به خواب عمیق فرو بروید.

بی‌اختیاری ادرار نمی‌گیرند!
روابط زناشویی عاشقانه باعث تقویت عضلات کف لگن می‌شوند. باید بدانید که ضعف این عضلات به خصوص در خانم‌ها باعث بی‌اختیاری ادرار در سنین میانسالی می‌شود. از طرفی تقویت این عضلات خود باعث بهبود عملکرد در روابط زناشویی می‌شود.

کمتر دکتر می‌روند!
آمار نشان می‌دهد افراد متاهل نسبت به افراد مجرد کمتر به مراجعه پزشکی احتیاج پیدا می‌کنند و کمتر در بیمارستان بستری می‌شوند. زوج‌های عاشق بیشتر به سلامت یکدیگر اهمیت می‌دهند و اگر معشوق‌شان مشکلی پیدا کند به او گوشزد کرده و از او مراقبت می‌کنند. به همین دلیل این افراد کمتر بیمار می‌شوند.

چند واقعیت جالب:
- وقتی عاشق هستیم و استرس‌مان کمتر است، زخم‌های‌مان سریع تر ترمیم می‌شوند.
- عشق اعتماد به نفس را بالا می‌برد و باعث می‌شود بیشتر به سلامت جسمی‌مان  اهمیت دهیم.
- آمار افسردگی شدید در مردان مجرد 9 برابر بیشتر از مردان متاهل است. از طرفی طلاق گرفتن، احتمال خودکشی را دوبرابر در مردان افزایش می‌دهد.
- روابط زناشویی عاشقانه در سنین جوانی خطر سرطان پروستات را در سنین بالاتر کاهش می‌دهد.
- زنانی که حداقل هفته‌ای یک بار رابطه زناشویی عاشقانه دارند، استروژن بیشتری تولید می‌کنند و عادت ماهانه‌شان منظم‌تر است.



تاريخ : دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, | 12:8 | نویسنده : Ali |
  • تعیین جنسیت فرزند با تغذیه مادر ارتباطی دارد؟

 

تعیین جنسیت فرزند با تغذیه مادر ارتباطی دارد؟

یک کارشناس تغذیه معتقد است: تاثیر رژیم غذایی مادر بر تعیین جنسیت جنین تنها 15 تا 20 درصد پایه علمی دارد.

 نصیری با اشاره به اینکه تعیین جنسیت جنین بر اساس تغذیه مادر مبنای علمی ثابت شده‌ای ندارد، اظهار داشت: به هر حال این روش در حال حاضر انجام می شود و در حد 15 تا 20 درصد نیز تاثیرگذار است. وی یادآوری کرد: اگر علت منطقی برای تاثیر تغذیه مادر بر تعیین جنسیت جنین وجود داشته باشد ناشی از تغییرات PH بدن مادر توسط مواد غذایی است. به گفته این کارشناس تغذیه، PH بدن مادر می‌تواند ارتباطات یونی بین تخمک و اسپرم را تحت تاثیر قرار دهد و تعیین کند که جنین تشکیل شده XX باشد یا XY.

نصیری خاطرنشان کرد: بر اساس رژیم‌هایی غذایی که برای تعیین جنسیت جنین تجویز می‌شود، شرایط قلیایی بدن مادر جنین را به سمت پسر شدن و شرایط اسیدی جنین را به سمت دختر شدن هدایت می‌کند. وی مصرف پتاسیم و سدیم را از عوامل قلیایی شدن محیط بدن مادر دانست و اضافه کرد: موز و خرما می‌توانند چنین شرایطی را ایجاد کنند. این کارشناس تغذیه محدود کردن مصرف منابع کلسیم را نیز از جمله عواملی دانست که می تواند محیط بدن مادر را قلیایی کند.

ایشان ادامه گفت: ابزارهای بهتر و قدرتمندتری برای تعیین جنسیت جنین وجود دارد از جمله روش‌هایی که موقع آزاد شدن تخمک به کار گرفته می شود که بهتر است به جای رژیم‌های غذایی از این روش‌ها استفاده کرد.



تاريخ : دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, | 12:7 | نویسنده : Ali |
 
 
تصاویر مربوط
کیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستانکیف, مدل کیف, کیف زنانه, مدل کیف زنانه, کیف دستی, کیف پول زنانه, مدل کیف جدید, مدل کیف دستی،مدل کیف بهاره, مدل کیف 2014, مدل کیف روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی, کیف های زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان, کیف زنانه روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان
 
  • کلکسیون کیف های زنانه روبرتو کاوالی 2014

 

کلکسیون کیف های زنانه روبرتو کاوالی 2014

روبرتو کاوالی، طراح مد معروف ایتالیایی، در سال 1940 در فلورانس متولد شد. کارهای او بخاطر طرح های بینظیر با جزئیات فراوان مشهور است. وی در جوانی در یک مؤسسه هنری محلی ثبت نام کرد و رشته طراحی پارچه خواند. او در زمان دانشجویی اش، طرح های گل و بته فراوانی روی بافتنی طراحی کرد که توجه کارخانجات بزرگ جوراب بافی ایتالیا را به خود جلب کرد.

جدیدترین آثار روبرتو کاوالی برای بهار و تابستان 2014 پر از گل ها و نقش های رنگارنگ هستند و اکثر پوشاک، کیف و کفش و محصولات دیگر او نقش های پیچیده و رنگارنگ دارند.



تاريخ : دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, | 12:5 | نویسنده : Ali |

مامی آلبوم ها و آهنگ های زدبازی را می توانید از این قسمت دانلود کنید

دانلود به  دو صورت تکی و یکجا

(به همراه بیوگرافی کامل تک تک اعضای زدبازی)

278c6c212a6895c9a73d041ea6483b1c دانلود فول آلبوم زدبازی

 دانلود با لینک مستقیم

3008a37587068a21f3a3490792103bb7 دانلود فول آلبوم زدبازی  zedbazi.zip 110.5 MB Jan-24-12

دانلود با لینک مستقیم

6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Alireza JJ Feat. Sijal & Nasim – Guitare Koli.mp3 4.8 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Erfan Ft. Afra & Khashayar & Reveal & Hidden – Khatteh Man (Remix).mp3 3.9 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Ajily Diss.mp3 4.4 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Amade Bash.mp3 2.9 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Az Khazar Ta Khalije Fars.mp3 3.3 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Berim Faza.mp3 4.4 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Bi Hess.mp3 5.3 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Chonke Divoonatam.mp3 2.9 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  ZedBazi – Coocooli Koo.mp3 6.7 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  ZedBazi – Dasstane Maa.mp3 6.4 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Diss Fincher.mp3 2.5 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Iroonie LA.mp3 6.7 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  ZedBazi – Koche.mp3 4.4 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Mehmuni.mp3 3.4 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Party.mp3 4 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Pedare Man Bad Mano Negah Mikoneh [128].mp3 6.2 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  ZedBazi – Shahre Tarik.mp3 3.6 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Tabestoon Kootahe (DJ Ferry & Sansa Remix).mp3 7.2 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Tabestoon Kootahe (Dj Kamy Kei Remix).mp3 7.9 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Tebstoon Kotahe.mp3 5.5 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi – Zamin Saafe.mp3 6 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  ZedBazi – Zendegiye Mane.mp3 5.4 MB Jan-24-12
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود فول آلبوم زدبازی  Zedbazi Ft Hichkas – Vase Har Irani.mp3 4.2 MB Jan-24-12


تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, | 10:50 | نویسنده : Ali |

 

Israeli regime, this sinister, unclean rabid dog of the region, says Iran is a threat to the world; No! Israel itself is a threat to the world

Ayatollah khamenei, November 20, 2013

رژیم اسرائیل، این سگ نحس و نجس و هار منطقه، میگوید که ایران تهدیدی برای جهان است؛ خیر! تهدید جهان، خود اسرائیل و حامیانش هستند.

رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار 29/8/92 با ده‌ها هزار فرمانده بسیج سراسر کشور
 

افسران -



تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, | 20:11 | نویسنده : Ali |

 

love sms اس ام اس های ناب و دسته اول عاشقانه شهریور ماه 89

 

جهان چیزی شبیه موهای توست ، سیاه و سرکش و پیچیده

خیال کن چه بی بختم من! ، که به نسیمی حتی

جهانم آشوب می شود

” کامران رسولزاده “

.

.

.

سلام گل قشنگم ، آسمون یه رنگم / کاش بدونی عزیزم ، چقدر برات دلتنگم . . .

.

.

.

آنقدر با آتش دل ساختم تا سوختم / بی تو ای آرام جان یا ساختم یا سوختم  . . .

.

.

.

قلب من اندازه ی مشت منه / مشتمو برای تو وا می کنم

چشم من اندازه ی پنجره هاست / تو رو بی پرده تماشا می کنم . . .

.

.

.

بستن زلف رها سنگدلی می خواهد / دل شکستن به خدا سنگدلی می خواهد

چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلی می خواهد . . .

.

.

.

20رو ضربدر 777 کن دوباره در 13 ضربش کن هر چی شد تو همونی !

 

ادامه در لینک زیر

 

.

.

.

خواهم که در این غمکده آرام بمیرم / گمنام سفر کرده و گمنام بمیرم

خواهم ز خدایم که به دلخواه بمیرم / یعنی که تو را بینم و آنگاه بمیرم . . .

.

.

.

یادت ای دوست بخیر ، بهترینم خوبی ؟ خبری نیست ز تو !

دل من می خواهد که بدانی بی تو دل من اندازه ی دنیا تنگ است . . .

.

.

.

خوش تر از قالی کرمان غزلی ساخته ام / نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام

من همان قالی پا خورده ی خاک آلودم / که رخم زیر قدمهای تو انداخته ام  . . .

.

.

.

من روزگار را با غم یار طی کنم ، تا در دل این غم است ، غم روزگار چیست ؟

.

.

.

در زدم او گفت جانم کیستی / گفتمش تو عاشق من نیستی ؟

گفت نه ، اما ببینم تا به کی / پشت این در منتظر می ایستی . . .

.

.

.

در دل و جان خانه کردی عاقبت / هر دو را دیوانه کردی عاقبت

ای ز عشقت عالمی ویران شده / ترک این ویرانه کردی عاقبت . . .

.

.

.

گویند که مردمان غم دیوانه می خورند / دیوانه هم شدیم و غم ما کسی نخورد . . .

.

.

.

دوستت دارم با “س” سوزن ، به همه بگو تا بسوزن !

.

.

.

 

به نیوتن بگویید

هر عملی را عکس العملی نیست!

اگر بود

اینهمه عاشقانه های من

بی جواب نمی ماند!

.

.

.

نه اینکه بی تو ممکن نیست نه اینکه بی تو میمیرم / به قدری مسریه حالت که دارم عشق



تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, | 20:8 | نویسنده : Ali |

چه بخوریم تا عینکی نشویم ؟

چشم‎های من هم مثل خیلی از شما ضعیف است. مصائب چشم ضعیف داشتن و عینک زدن را فقط کسانی درک می‌کنند که خودشان عینکی هستند. یک زمانی فکر می‌کردم چقدر بد است آدم دنیا را تار ببیند و از آن بدتر اینکه به کمک دو تا شیشه ببیند. اما حالا هوای شهرمان آن قدر آلوده است که دنیای اطرافمان چه با عینک و چه بی عینک همیشه تیره و تار است.

برای همین مدتی است عطای شفاف دیدن را به لقایش بخشیده‌ام و به جز کار با رایانه یا تماشای تلویزیون سراغ عینک نمی‌روم و سعی می‌کنیم با خوردن مواد غذایی مناسب از ضعیف‌تر شدن آن جلوگیری کنم. البته مشکلات چشمی و دیگر بیماری‌های مربوط به بینایی دلایل زیادی دارند از جمله عوامل ژنتیکی و غیره.

اما باز هم می‌توان با مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی به سلامت چشم‌ها کمک کرد و جلوی ضعیف شدن آن‌ها، دژنراسیون ماکولای چشم، خشکی چشم، آب مروارید و غیره را گرفت. با ما همراه باشید تا مواد مغذی مورد نیاز چشم‌ها را بازگو کنیم.

بتاکاروتن و دوستان
حتماً شما هم از بچگی شنیده‌اید که هویج برای تقویت قوه بینایی مفید است. بله کاملا درست است. هویج سرشار از بتاکاروتن است که برای سلامتی چشم‌ها لازم و ضروری است. بتاکاروتن جزو آنتی‌اکسیدان‌های کاروتنوئید است که در میوه‌ها و سبزیجات به وفور وجود دارد. بدن ما بتاکاروتن را به ویتامینA تبدیل می‌کند.

 

این ترکیبات مغذی علاوه بر تقویت قوه بینایی و پیشگیری از شب کوری، خطر پیشرفت دژنراسیون ماکولای چشم مربوط به پیری و همچنین آب مروارید را کاهش می‌دهند. باید بدانید که وجود میزان زیاد این ترکیبات آنتی‌اکسیدانی در خون خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را نیز کاهش می‌دهند.منابع غذایی بتاکاروتن: هویج، سیب‌زمینی شیرین، کدوتنبل، فلفل دلمه‌ای نارنجی، پرتقال، روغن جگر ماهی، جگر، زرده تخم‌مرغ، اسفناج و تمام سبزیجات رنگی.

امگا 3ها
اسیدهای چرب امگا 3 سه نوع هستند: اسید آلفا لینولئیک (ALA)، ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA). روغن ماهی حاوی EPA و DHD هستند در حالی اسید آلفا لینولئیک یا همان ALA در آجیل‌ها، دانه کتان و برخی از روغن‌های گیاهی مانند روغن آفتاب‌گردان وجود دارد.

 

مصرف ماهی زیاد باعث می‌شود خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولای چشم مربوط به پیری از سرتان رفع شود. اگر از مشکل خشکی چشم رنج می‌برید روغن ماهی و روغن دانه کتان را دریابید. توصیه اکید داریم که هر هفته حداقل دو مرتبه ماهی‌های چرب میل کنید و از مصرف روغن‌های گیاهی غافل نشوید. باید بدانید که روغن ماهی خطر و شدت بیماری‌های قلبی عروقی، میزان کلسترول خون، آرتریت و خطر زوال عقل را نیز کاهش می‌دهد.منابع غذایی اسیدهای چرب امگا 3: ماهی‌های چرب مانند ماهی آزاد، ماهی تن، ساردین، مارک و تخم‌مرغ و ماست‌های غنی‌شده با امگا 3 نیز جزو منابع خوب این اسیدهای چرب هستند.

ویتامین C را دریابید
ویتامین C جلوی آسیب‌های رادیکال‌های آزاد را می‌گیرد و از سلول‌ها محافظت می‌کند. برای همین هم می‌تواند از بروز مشکلات چشمی پیشگیری کند. این ویتامین به میزان زیاد در خود عدسی چشم وجود دارد و از فشار داخلی چشم افرادی که از بیماری کوری تدریجی رنج می‌برند می‌کاهد.منابع غذایی ویتامین C: مرکبات، هندوانه، خربزه، میوه‌های ریز، توت‌ها، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای، کیوی و سیب‌زمینی جزو منابع غذایی ویتامین C محسوب می‌شوند.

مقابله با آب مروارید
این ویتامین از چشم‌ها در برابر بیماری‌هایی مانند آب‌مروارید و دژنراسیون ماکولای مربوط به پیری محافظت می‌کند. این بیماری یک بیماری چشمی است که در آن ماکولا، بخش کوچکی از شبکیه چشم آسیب می‌بیند که متأسفانه با مرور زمان و پیری می‌تواند منجر به کوری شود.منابع غذایی ویتامین E: بادام، روغن‌های گیاهی، دانه‌ها و مغزهای روغنی، سبزیجات برگ‌دار، جوانه گندم و... جزو منابع خوب ویتامین E هستند.

زینک
زینک(روی) برای تقویت بدن به خصوص برای سلامت چشم‌ها بسیار مفید و موثر است. این ماده معدنی از چشم‌ها در برابر اثرات منفی اشعه‌های ماورای بنفش خورشید و پیری محافظت می‌کند. زینک در تمام سلول‌های بدن وجود دارد به خصوص در غدد فوق کلیوی، پوست، برخی از قسمت‌های مغز، پانکراس و غشاهای چشم.

 

باید بدانید که نتایج پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد مصرف زیاد زینک یا مکمل آن به طور چشمگیری از بروز بیماری دژنراسیون ماکولای چشم پیشگیری می‌کند. محققان به خانم‌ها توصیه می‌کنند که روزانه 8 میلی‌گرم زینک دریافت کنند.منابع غذایی زینک: گوشت قرمز، گوشت پرندگان، غلات، ماست، شیر و آجیل‌ها جزو منابع غذایی زینک محسوب می‌شوند.

لوتئین و زآگزانتین
لوتئین و زآگزانتین جزو کاروتنوئیدها محسوب می‌شوند. این دو کاروتنوئید به عنوان رنگدانه‌های موجود در شبکیه چشم شناخته شده‌اند. نتایج بررسی محققان آمریکایی نشان می‌دهد که این دو رنگدانه خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولای چشم را کاهش داده و آسیب اشعه‌های ماورای بنفش خورشید را کاهش می‌دهند.

 

باید بدانید که لوتئین نیز مانند ویتامین A دید شبانه را تقویت می‌کند.منابع غذایی لوتئین و زآگزانتین: فلفل دلمه‌ای زرد، انبه، مورد صحرایی، اسفناج، نخودفرنگی، کاسنی فرنگی، کاهو، ذرت، بروکلی، سبزیجات برگ سبز، تخم‌مرغ، مرکبات.
منبع:salamatnews.com



تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:, | 12:3 | نویسنده : Ali |

5 اشتباه والدین..!

در این مقاله با رایج ترین اشتباهات والدین در رفتار با نوجوانان بیشتر آشنا می شوید.

نه می توانید دست هایش را ببندید و نه می توانید پاهایش را به زنجیر بکشید. همه وجودش را شوق پرواز فرا گرفته است. می خواهد بپرد. اتاق برایش کوچک است، خانه شان کوچک تر، شهرش کوچک تر، اصلا دنیا برایش کوچک است. به هیچ وجه، زیر بار محدودیت و کنترل نمی رود. « نوجوان ها » را می گویم. معمولا بسیاری از نوجوان ها با خانواده هایشان سر سازش ندارند و برخی از والدین هم نمی دانند صحیح ترین واکنش در برابر تغییرات روحیات و اخلاق نوجوانان شان چیست و باید چه کار کنند؟

برای آشنایی با این دوره زندگی، به سراغ «عبدالحسین ترابیان» کارشناس و مشاور خانواده رفتیم تا با رایج ترین اشتباهات والدین در رفتار با نوجوانانشان بیشتر آشنا شویم. او درباره این موضوع معتقد است نوجوانی تولدی دوباره است و همه آسیب ها هم در تولدهاست. اگر در زمان تولد اول، مادر کوتاهی کند، فرزند در آینده با یک سری مشکلات جدی و شاید رفع نشدنی مواجه می شود. در این تولد دوم هم فرزند از کودکی جدا می شود تا به نوجوانی برسد، اگر والدین نوجوان در این دوره کوتاهی کنند، شاید هیچ گاه نتوانند آن را برطرف کنند.

خصوصیات دوره نوجوانی را نمی شناسید، تهمت نزنید


نداشتن شناخت کافی از خصوصیات دوره نوجوانی :
دلیل بیش تر مشکلات خانواده ها در رفتار با فرزندان نوجوان شان، این است که با خصوصیات و ویژگی های دوره نوجوانی آشنا نیستند. همین آشنا نبودن، منجر می شود تا باور نکنند که فرزندشان با ورود به دوره نوجوانی احساس می کند، بزرگ شده است و می تواند برای خودش تصمیم بگیرد. اگر والدین بپذیرند که یک سری از رفتارهای جدید نوجوان شان، اقتضای سن آن هاست، واکنش هایشان به این رفتارهای جدید، واکنش منطقی و صمیمانه خواهد بود. مثلا اگر والدینی ببینند که نوجوان شان چرت می زند و به این درک برسند که او به جز کم خوابی هیچ مشکلی ندارد برای این موضوع با او به جر و بحث نمی پردازند که آرامش خود و نوجوان شان را به هم بزنند. اما معمولا بسیاری از والدین در این دوران با فرزندان شان بسیار سخت گیرانه برخورد می کنند که همین رفتار باعث می شود ارتباط بین والدین با فرزند قطع شود. پیامبر اکرم (ص) هم این دوره زندگی را دوره وزارت و مشاورت می نامند که جمله بسیار دقیقی است و نشان از اهمیت حفظ عزت نفس نوجوانان دارد.

ارتباط قطع شود، پنهان کاری شروع می شود


نبود ارتباط صمیمانه بین والدین و نوجوان :
اگر والدین می خواهند نوجوان شان را هدایت کنند، اولین قدم این است که بدانند به هیچ وجه نباید ارتباط آن ها با فرزندشان قطع شود. اگر والدین بتوانند یک رابطه همدلانه و صمیمانه با فرزندان شان برقرار کنند نه تنها به شخصیت فرزندان شان بر نمی خورد بلکه آن ها احساس ارزشمندی هم می کنند. اگر نوجوان احساس کند شما به او اهمیت می دهید، در همه مشکلاتش با شما مشورت می کند و شما به راحتی می توانید بر رفتارهای او کنترل بیش تری داشته باشید. زمانی که یک نوجوان می گوید پدر و مادرم مرا درک نمی کنند، یعنی رابطه بین والدین و نوجوان قطع شده است. وقتی ارتباط بین والدین و فرزندان قطع شود، فرزند اگر فعالیت یا رفتارهای اشتباهی داشته باشد، آن ها را زیرزمینی خواهد کرد. این زیرزمینی شدن فعالیت های فرزند باعث می شود تا رفتارهای پر خطر او برای والدین آشکار نشود.

پاسخ منفی نوجوانان به نظارت مستقیم


اعمال نظارت های مستقیم :
در دوره نوجوانی نظارت مستقیم جواب نمی دهد. نظارت مستقیم برای 2 دوره ۶ ساله اول زندگی کودک، نه تنها بسیار خوب است بلکه لازم هم هست. در این 2 دوره فرزندان هم به نظارت مستقیم والدین هیچ واکنشی نشان نمی دهند. اما زمانی که فرزندان وارد دوره نوجوانی (بین 12 تا 20 سال) می شوند اگر نظارت والدین مستقیم باشد، معمولا فرزند آن را تحمل نمی کند و ممکن است در برابر آن واکنش های بسیار تندی هم داشته باشد. این که فرزندان نتوانند در دوره نوجوانی نظارت مستقیم را تحمل کنند، ایراد از والدین آن هاست که او را مورد نظارت مستقیم قرار می دهند. نوجوان وقتی خودش را تحت نظارت مستقیم والدین می بیند احساس می کند به حریم شخصی اش تجاوز شده است، بنابراین بسیار طبیعی است که واکنش منفی نشان دهد.

به روز بودن اطلاعات نوجوانان در مقایسه با والدین شان


نداشتن اطلاعات از فناوری های روز :
بعضی خانواده ها پیشرفته ترین فناوری های روز را برای نوجوانان شان تهیه می کنند در حالی که کمترین اطلاعاتی از امکانات و آسیب هایی که ممکن است این فناوری برای نوجوان شان ایجاد کند، ندارند. برای نمونه برخی از والدین پیشرفته ترین تلفن همراه را برای فرزندان شان تهیه می کنند اما نمی دانند که در تلفن همراه نوجوان شان چه می گذرد. یعنی والدین با دست خودشان دارند یک آسیب جدی و جدیدی برای نوجوان شان ایجاد می کنند. این پدر و مادرها باید برای فرزندان شان تلفن همراهی تهیه کنند که حداقل نحوه استفاده از آن را بدانند. این والدین معمولا پس از مدتی مجبور می شوند نوجوان شان را در استفاده از تلفن همراه محروم کنند که همین موضوع، تنش جدیدی ایجاد می کند و اشتباه بعدی والدین است.

«خود رای» شدن جوانان نتیجه رفتارهای متضاد والدین


هماهنگ نبودن والدین در نحوه رفتار با نوجوان :
در بعضی خانواده ها، والدین در تربیت نوجوان شان یک صدا نیستند. یعنی رفتار پدر و مادر با نوجوان شان شبیه هم نیست. در این خانواده ها نوجوان راه خودش را می رود و پدر و مادر هم به فکر مشکلات خودشان هستند.

در این حالت والدین و فرزندان فقط یک « هم خانه بودن » را در کنار یکدیگر تجربه می کنند. در این خانواده ها به جای این که والدین در رفتار با نوجوان شان وحدت رویه داشته باشند، خود نوجوان موضوع اختلاف می شود. مثلا مادر می گوید فرزندش اصلا این کار را انجام ندهد و پدر اصرار می کند که نوجوان حتما باید این کار را انجام دهد و نوجوان هم کاری را که دوست دارد، انجام می دهد. این موارد دست به دست هم می دهد تا نوجوان احساس آرامش نکند و به دوستان نامناسب پناه ببرد. اگر در یک خانواده بین اعضای خانواده، احترام متقابل برقرار باشد، نوجوان کمترین خطر را احساس می کند و در نتیجه رفتارهای پر خطر او هم به کمترین میزان ممکن کاهش می یابد.
منبع : khorasannews.com



تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:, | 12:2 | نویسنده : Ali |
  
 
  • شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

 

شخصیت‌شناسی فضول‌ها +تِست

فضولی، کنجکاوی یا هر اسمی که رویش بگذارید، از آن حس هایی است که همه تجربه می کنند، بعضی بیشتر، بعضی کمتر! از آنجا که معمولا یاد می گیریم فضولی کار خوبی نست، خیلی با این حس خودمان مبارزه می کنیم، برای مثال توی دلمان به خودمان می گوییم: «آخه به تو چه؟» ولی فضولی همیشه هم بد نیست. بعضی وقت ها اصلا باید فضولی کرد. اگر مثل خیلی ها دائم با حس فضولی خودتان درگیرید.

نزدیک ظهر بود که بالاخره رسیدم به دفتر. از بس عجله کرده بودم فرصت نکرده بودم لباس مرتبی انتخاب کنم و به قیافه ام هم برسم. داشتم برگه های روی میز را ورق می زدم که باز سر و کله خانم فضول دفتر پیدا شد؛ «دیر رسیدی خانوم، کجا بودی؟» با لبخند زورکی جواب دادم: «کار اداری داشتم.» پرسید: «چرا اینقدر آشفته ای؟ نکنه خواب موندی؟ ندیدم بیای بری آشپزخونه، باز بی ناهار موندی؟» همکارم را دیدم که از پشت میزش می خواست به من بفهماند که جوابش را ندهم.

در دلم گفتم: «رییس که برگه مرخصی را امضا کرد اندازه این نپرسید کجا بودی!» خیلی جلوی خودم را گرفتم که جواب ندهم. از رو نرفت. بعد از چند دقیقه منتظر ماندن، بالاخره آسانسور رسید. خوشبختانه خلوت بود. طبقه بعدی نمی دانم چه خبر بود که همه به جز یک پیرمرد پیاده شدند. همین که در آسانسور بسته شد، احساس کردم پیرمرد در خودش مچاله می شود. البته سرپا ایستاده بود و چیزی نگفت. خواستم بپرسم حالتان خوبه؟ آن وقت چی فکر می کرد؟ که من از توی آینه زل زدم و رفتار او را چک می کنم. پیشانی اش را گذاشت روی دستش. خب شاید از چیزی ناراحت باشد و نخواهد درباره اش حرف بزند. به خودم گفتم به تو مربوط نیست، کمک لازم داشته باشد خودش می گوید. بعد یادم آمد افراد وقتی دچار حمله می شوند شاید خودشان هم متوجه نشوند. حس دودلی خیلی بدی بود. تا آمدم تصمیم بگیرم، آسانسور ایستاد. صبر کردم اول پیرمرد پیاده شود. پایش را که گذاشت بیرون از آسانسور، روی زمین ولو شد و چند نفر دویدند سمتش. چپ چپ به من نگاه می کردند. احساس کردم به نظرشان سردترین و بی تفاوت ترین آدم روی زمین می رسم. واقعا چرا زودتر کاری نکردم؟ اگر دیر شده باشد چه؟

فضولی ذاتی است یا یادگرفتنی؟
فضولی یا کنجکاوی، در واقع یک احساس ذاتی درونی است که آن را به وفور دریچه های کم سن و سال می بینید. همه دوست دارند از آنچه نمی دانند سر دربیاورند. بچه ها هر سوالی ممکن است بپرسند یا به هر چیزی سرک می کشند اما به مرور زمان، قوانین زندگی اجتماعی را یاد می گیریم، حریم خصوصی را درک می کنیم و زندگی خودمان هم جهت دارتر می شود؛ یعنی سعی می کنیم انرژی و وقت مان را صرف چیزهایی کنیم که به هدفمان بیشتر مربوط است. در نتیجه با گذشت زمان بیشتر و بیشتر یاد می گیریم که بیش از اندازه ای که اجتماع و خانواده برایمان تعریف کرده اند، کنجکاوی نکنیم.

 

از همین تعریف معلوم است که بسته به سبک زندگی خانواده و فرهنگ جامعه، حد فضولی متفاوت است. برای مثال در بعضی فرهنگ ها، اینکه از کسی بپرسی چقدر درآمد دارد خیلی عادی است اما در بعضی فرهنگ ها فضولی و رفتاری زننده است.

مرز باریک خبر گرفتن از یکدیگر و فضولی
در عین اینکه هر روز با مدرنتر شدن زندگی، فضولی را ناپسندیده تر می دانیم، بیشتر و بیشتر هم درگیر شبکه های اجتماعی می شویم که حریم خصوصی خیلی در آنها معنایی ندارد. واقعا دو دلی سختی است که آدم دائم و هر روز دچارش می شود: اگر نپرسم، می گویند صمیمی نیست، برایش مهم نیست، توجه نمی کند و ... اگر بپرسم، فکر می کنند من آدم فضولی هستم، جواب سربالا می دهند، سرسنگین جواب می دهند و ...

در واقع فقط کسی که می خواهد بپرسد بلاتکلیف نیست، کسی که می خواهد جواب بدهد هم گاهی نمی داند به این سوال باید صمیمانه و راحت جواب بدهد یا طوری به طرفش بفهماند که وارد حریم خصوصی من نشو! همین بلاتکلیفی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات در دنیای مجازی هم دیده می شود. در نهایت شاید کاربردی ترین جواب این باشد که قانون کلی وجود ندارد.
بسته به فرد، نوع رابطه و موقعیت، تعریف صمیمیت و فضولی می تواند مرتبط باشد. پس قبل از هر چیزی باید سطح دوستی و ارتباطت را معلوم کرد.

چرا سوالات بعضی ها انگار فضولی نیست؟
تعریف فضولی به نوع شخصیت هم ربط دارد. بعضی ها خیلی برونگرا و پرشور و پرهیجانند، همه جا با سروصدا همه چیز را اعلام می کنند و خیلی هم با هیجان حرف می زنند. این افراد معمولا وقتی سوالی می کنند، زیاد به بقیه احساس فضولی کردن نمی دهند. شاید چون خودشان هم چنین تصویری ندارند اما برعکس آدم هایی که خیلی آرام و منطقی به نظر می رسند و بی دلیل حرف نمی زنند، اگر همان سوال را بکنند، هم خودشان عذاب وجدان فضولی کردن می گیرند، هم به بقیه این حس را منتقل می کنند که این سوال سوالی معمول برای پرسیدن نبود. پس اگر آدم فضولی هستید، سعی کنید شلوغ و پرهیاهو و شاد هم باشید!

شاعری به نام فضولی
ملا محمد بن سلیمان بغدادی (1556-1483) از شاعران سده دهم هجری است. او در بغداد پرورش یافت. او سه زبان ترکی، فارسی و عربی را می دانست و به هر سه زبان هم شعر سروده است اما چرا تخلص «فضولی» را انتخاب کرده؟ او این تخلص را به معنای عربی آن به کار می برد؛ یعنی «زبان دراز و مداخله کننده در کاری که به او مربوط نیست». در مقدمه دیوان اشعارش به زبان فارسی می گوید: «خیال کردم اگر تخلص مشترک اختیار نمایم در انتساب نظم بر من حیف رود. اگر مغلوب باشم و بر شریک ظلم شود اگر غالب آیم. فضولی تخلص کردم و از تشویش ستم شریکان پناه به جانب تخلص بردم و دانستم که این لقب مقبول طبع کسی نخواهد افتاد که بیم شریک او به من تشویشی نتواند داد.»

7 گام مدیریت فضولی

1- احساس فضولی تان را کشف کنید
اگر بی قرار شدید چیزی را بدانید، با خودتان روراست باشید و بپذیرید که دارید فضولی می کنید و می خواهید اطلاعاتی را بدانید که مربوط به حریم شما نیست.

2- احساس فضولی تان را بپذیرد
خیلی ها به محض اینکه حس می کنند قرار است فضولی کنند، مثل والدینی که سر بچه شان فریاد می کشند، شروع می کنند در ذهن شان سر خودشان داد زدن، که چرا فضولی می کنی؟ به تو مربوط نیست و ... بنابراین احساس فضولی تان را بپذیرد. برای اینکه بتوانید تصمیم درستی بگیرد، نباید با خودتان مشاجره درونی کنید. زیرا بر رفتار بیرونی تان اثر می گذارد. آن وقت ممکن است زیادی ساکت شوید؛ طوری که در آن جمع خیلی از سوال کردنتان بدتر باشد!

3- حواستان به زبان بدنتان باشد
رفتارها گاهی بیشتر از زبان نشان می دهند که در فکرتان چه می گذرد. زل زدن از آن رفتارهایی است که موقع فضولی خیلی خودش را نشان می دهد.اگر هنوز مشغول ارزیابی هستید، یا اینکه قصد ندارید فضول به نظر برسید، مراقب مدل نشستن و نگاهتان باشید. بهتر است خودتان را به کار دیگری سرگرم کنید. اگر مشغول صحبت با دیگری شدید، هی برنگردید و سوژه فضولی تان را برانداز کنید!

4- موقعیت را بررسی کنید
وقتی توانستید احساس فضولی خودتان را به رسمیت بشناسید، می توانیدبه ارزیابی موقعیت بپردازید. آیا این نوع سوال ها در این جمع مرسوم است؟ آنچه می خواهید بپرسید خیلی شخصی و خصوصی است؟ می توانیدفرض کنید اگر کسی در همین جمع همین موضوع را از شما سوال کند، شما چه احساسی خواهید داشت. اگر رنجیده می شوید، یا بهتان برمی خورد، شما هم نباید بپرسید. همه مثل شما نیستند، پس کمی هم باید به شناختی که از فرد مورد نظر دارید، رجوع کنید.

5- میزان مفید بودن خود را ارزیابی کنید
گاهی موقعیت بین فردی است. برای مثال دو نفر بحث می کنند، در این موارد باید از خودتان بپرسید که مداخله شما چه کمکی می تواند بکند. آیا شرایط را بهتر می کند؟ مداخله شما همه چیز را علنی می کندیا باعث دلخوری می شود؟ اگر آنقدرها مفید نیست، از کنجکاوی زیاد و زل زدن به آنها بپرهیزید و حتی جایتان را هم عوض کنید. مگر اینکه حس کنید خطری در این بحث ها هست که بهتر است در همین نزدیکی باشید!

6- موارد اضطراری را سریع شناسایی کنید
در مواردی عدم مداخله دیگری می تواند سلامت و زندگی یک نفر را به خطر بیندازد. برای مثال وقتی کسی حالش خوب نیست، وقتی دو نفر مشغول دعوا هستند، یا وقتی کسی آنقدر خشمگین است که کنترل رفتارش را از دست داده است، یا ... در این موارد، حتی فکر فضولی را هم نکنید. پای سلامتی یا حتی جان یک انسان در میان است. هر کاری از دست تان برمی آید انجام دهید؛ البته زیاده روی نکنید.

7- بیان و زبان بدن مناسب داشته باشید
اگر با صدای آهسته، با سر خم شده یا دهان کج شده سوال کنید؛ یعنی خودتان هم قبول دارید که در حال فضولی هستید، سریع به دیگری هم این احساس را منتقل می کنید. در عوض اگر خیلی معمولی بایستد، دستانتان از هم باز باشند، احساس راحتی داشته باشید، لبخند بزنید و حتی اگر خیلی صمیمی هستید، چشمگی بزنید، طرف مقابل احساس راحتی می کندو ممکن است بیشتر نیاز فضولی تان برطرف شود!

شما چقدر فضول هستید؟!
1- تصور کنید صبح خواب مانده اید و دیرتان شده است. هنگام خروج از خانه در همسایگی صدای دعوا می شنوید. آیا می ایستید تا ببینید موضوع از چه قرار است؟
 بله (10)        خیر (0)

2- به منزل دوست تان رفته اید و او از اتاق خارج می شود. روی لپ تاپ او صفحه ای باز است که عکس فردی در آن جلب توجه می کند. آیا نگاهی به آن می اندازید؟
بله (10)        خیر (0)

3- در اتوبوس یا تاکسی نشسته اید و فرد کناری شما مشغول مطالعه است. در این شرایط چه می کنید؟

- به طور مستقیم به آنچه او مطالعه می کند خیره شده وشما هم همراه او مطالعه می کنید. (10)
- هر از چندگاهی نگاهی دزدکی می اندازید تا ببینید او چه چیزی مطالعه می کند.  (5)
- کاملا بی تفاوت رفتار می کنید. (0)

4- اگر شما بدانید که یکی از دوستانتان چیزی را از شما پنهان می کند، چه می کنید؟
- هر طور شده سعی می کنید سر از کار او درآورید. (10)
- اگر صحبتی درباره آن پیش بیاید، کنجکاو می شوید. (5)
- رازهای دیگران، مسائل شخصی آنهاست و سعی نمی کنید وارد حیطه خصوصی آنها شوید. (0)

5- اگر در خیابان با یک مکان عمومی دیگر، دعوا یا تصادفی شود، نزدیک می شوید تا ببینید جریان چیست؟
بله (10)        خیر (0)

6- اگر در سالن سینما، یکی از دوستانتان را با فرد غریبه ای ببینید، کنجکاو می شوید که غریبه چه کسی است؟
بله (10)        خیر (0)

7- آیا معمولا درباره قیمت و محل خرید چیزهایی که دوستانتان می خرند پرس و جو می کنید؟
بله (10)        خیر (0)

8- کیف دیگران را بدون اجازه خودشان گشته اید؟
بله (10)        خیر (0)

9- اگر رمز لپ تاپ یا موبایل دوستانتان را داشته باشید، سری به اطلاعات آنها می زنید؟
بله (10)        خیر (0)

10- با دوست تان مشغول مکالمه تلفنی هستید که مجبور می شوید مدتی منتظر بمانید تا او پشت خطی اش را جواب بدهد. وقتی به مکالمه شما برمی گردد از او می پرسید چه کسی پشت خط بود؟
بله (10)        خیر (0)

چطوربه خودم نمره بدهم؟


حالا امتیاز گزینه هایی را که انتخاب کرده اید با هم جمع بزنید:
اگر امتیاز شما بین 0 تا 30 باشد: شما اهل دخالت در کارهای دیگران نیستید. فکر می کنید مسائل خصوصی دیگران برایتان جالب نیست یا آنقدر به حیطه خصوصی آنها همیت می دهید که خودتان را مجا زنمی دانیدآن را مخدوش کنید. شاید هم آنقدر سرتان گرم است که وقت فکر کردن به مسائل دیگران را ندارید.

اگر امتیاز شما بین 35 تا 70 باشد: شما فرد کنجکاوی هستید اما تلاش می کنید زیاد در کارهای دیگران دخالت نکنید. اما گاهی اوقات این کنجکاوی آنقدر شدید است که نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و گاهی سرکی به کار دیگران می کشید اما این کار همیشگی نیست. اگرچه حواستان باشد زیاده روی در آن می تواند شما را دچار دردسر کند.

اگر امتیاز شما بین 75 تا 100 باشد: شما عاشق این هستید که همه چیز را درباره همه بدانیدو برای این کار هر چه از دست تان بربیاید انجام می دهید. شما از آن دسته افراد هستید که مراقب دیگران هستند و حتی بعضی مواقع به طور مستقیم از دیگران درباره مسائل خصوصی شان سوال می کنند. اگر شما به عنوان فرد فضولی در جمع دوستان و آشنایانتان معروف نشده اید، احتمال اینکه چنین لقبی به شما اختصاص پیدا کند بسیار زیاد است.
منبع:مجله تندرستی



تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:, | 12:0 | نویسنده : Ali |

 

 
  • کسب آرامش حتی در شرایط نامطلوب

 

کسب آرامش حتی در شرایط نامطلوب

در دنیای پرهیاهوی امروز تقریبا همه ما گاهی از یکدیگر می‌رنجیم، بی‌آنکه بخواهیم، یکدیگر را می‌آزاریم و در موقعیت‌ها و شرایطی قرار می‌گیریم که برایمان بسیار ناراحت‌کننده یا غیرقابل تحمل است. اما واقعا چرا اینگونه است؟

چرا اجازه می‌دهیم شرایط بیرون و اطرافیانمان اینگونه ما را آزرده‌خاطر و آسیب‌پذیر کند؟ در این میان چه‌کسی مقصر است؛ ما که شاید بیش از حد حساس شده‌ایم یا دیگران که به‌خود اجازه می‌دهند اینگونه با ما رفتار کنند؟ با اندکی تامل درمی‌یابیم که تقریبا غیرممکن است کاری کنیم که دیگران همیشه آنگونه که ما می‌خواهیم با ما رفتار کنند یا هرگز ناراحتمان نکنند. پس بهترین راه این است که نحوه پاسخ‌دهی خودمان را با شرایط بیرونی به‌درستی هدایت کنیم. اما توجه داشته باشیم که نباید به‌دنبال راه‌حل فوری بگردیم زیرا اگر می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم، باید با صبر و حوصله زیاد تکنیک‌های مناسبی را به‌کار ببندیم.

در واکنش و برخورد با دیگران هنگامی که بعضی احساسات مانند خشم، اضطراب، خستگی یا احساس گناه بر ما غلبه می‌کنند، نمی‌توانیم واکنش مناسبی داشته باشیم. مثلا اگر در یک مصاحبه شغلی یا هنگام گفت‌وگو با شخصی مهم بیش از حد دچار ترس، اضطراب یا نگرانی شوید، نمی‌توانید به‌گونه‌ای مۆثر و موفقیت‌آمیز عمل کنید. بنابراین از موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید می‌رنجید و آزرده‌خاطر می‌شوید.

هر روز هزاران عامل ناراحت‌کننده اطراف ما وجود دارد. اما اگر تصمیم داشته باشیم واکنش درستی در مقابل آنها داشته باشیم، نباید بگذاریم به راحتی ما را برنجانند. در واقع هیچ‌چیز نمی‌تواند ما را ناراحت کند، مگر اینکه خودمان اجازه دهیم این اتفاق بیفتد. بنابراین باید ببینیم در یک موقعیت ناراحت‌کننده چه عواملی باعث می‌شوند ما واکنش نامناسب یا تندی داشته باشیم. ابتدا به‌نظر می‌رسد وقتی در برابر موقعیت یا شخص خاصی قرار می‌گیریم احساس یا رفتار نامناسبی داریم که باعث رنجش یا اقدام نامناسبی از طرف ما می‌شود اما با بررسی بیشتر متوجه می‌شویم که این باورهای ما درباره رویدادها یا اشخاص مختلف است که نوع احساسات و رفتار ما را شکل می‌بخشد. باید ببینیم وقتی با موقعیتی دشوار یا شخصی سختگیر مواجه می‌شویم، قبل از اینکه به احساس یا رفتار خاصی برسیم چه کار می‌کنیم؟ برای توصیف کاری که در این بین انجام می‌دهیم واژه‌های زیادی وجود دارد؛ سریع واکنش نشان می‌دهیم، تصمیم می‌گیریم، تحلیل یا قضاوت می‌کنیم، موقعیت را می‌سنجیم و ارزیابی می‌کنیم و...

اما تمام این واژه‌ها تحت عنوان فکرکردن قلمداد می‌شوند و شیوه تفکر ما در پاسخ به شخص یا موقعیتی خاص، یعنی نحوه پاسخ‌دهی و رفتار ما را در مرحله بعد معین می‌کنند و نشان می‌دهند که آیا اجازه می‌دهیم شرایط بیرونی به راحتی ما را ناراحت کنند یا خیر؟ متأسفانه بسیاری از اشخاص، به‌ویژه در موقعیت‌های خاص و غیرمنتظره اصلا فکر نمی‌کنند و فقط واکنش نشان می‌دهند ولی در بسیاری موارد ما براساس باورهایی که نسبت به موقعیت‌های مختلف داریم احساس و رفتار می‌کنیم. اگر باور داشته باشید که شکست‌خوردن و موفق نشدن خیلی وحشتناک و ناراحت‌کننده است، از موقعیت‌هایی که ممکن است در آنها شکست بخورید فرار می‌کنید یا واقعا شکست می‌خورید. اگر نتوانید تحمل کنید دیگران راهتان را در بزرگراه ببندند، وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، بسیار عصبانی و ناراحت می‌شوید.

صرف‌نظر از میزان موجه‌بودن موقعیت، طرز تفکر ما درباره آن، معین خواهد کرد که تا چه حد ناراحت می‌شویم و به چه میزان به عوامل بیرونی اجازه می‌دهیم ما را برنجانند. در واقع چون شیوه تفکر ما درباره شخص یا موقعیت در این مرحله، طرز برخورد ما را تعیین می‌کند، ‌در این صورت این توانایی را داریم که پاسخ‌هایمان را کنترل کنیم و به اشخاص یا موقعیت‌ها اجازه ندهیم به راحتی ما را ناراحت کنند.

ما باید مسئولیت احساسات و رفتارمان را قبول کنیم و نباید دائم اشخاص و شرایط را مقصر بدانیم و رفتار خودمان را توجیه کنیم. پذیرش مسئولیت احساس‌ها و رفتارهایمان اهمیت زیادی دارد. مسئولیت به این معناست که شما در قبال احساس‌ها و رفتارهایتان پاسخگو هستید چون توانایی هدایت و کنترل آنها را دارید.

باورهای غلط
بسیاری از باورهای غلط ما باعث می‌شوند که اجازه دهیم دیگران به‌راحتی ما را ناراحت کنند؛ مثلا نگرانی بیش از حد در مورد طرز فکر دیگران درباره ما. این نوع تفکر نگرانی بیش از حد و ترس شدید از خردشدن را به‌وجود می‌آورد اما می‌توانید به جای آن درباره ترجیح‌های واقع‌بینانه فکر کنید، می‌توانید نسبت به کارهایی که می‌کنید متعهد باشید و در کنار آن بخواهید دیگران هم شما را تأیید کنند. اما اگر اینگونه نباشد، باز هم می‌توانید تحمل کنید؛ یعنی باید بپذیرید که همیشه نمی‌توانید مورد تأیید دیگران قرار بگیرید.

باور غلط دیگری که باعث ناراحتی شما می‌شود این است که فکر می‌کنید هیچ‌وقت نباید شکست بخورید زیرا تحملش را ندارید؛ این باور به‌‌بیان ساده، یعنی نگرانی بیش از حد از شکست خوردن. نمونه‌های زیادی در مورد ترس از شکست وجود دارد. بسیاری از افراد موفق هنگامی که شکست می‌خورند، دچار افسردگی می‌شوند و گمان می‌کنند به آخر خط رسیده‌اند و نمی‌توانند شرایط را بپذیرند. البته یکی از نتایج ترس از شکست معمولا ناتوانی از تحمل انتقاد است؛ یعنی مردم در مقابل هر چیز، توجیه و بهانه می‌آورند. آنها اجازه می‌دهند دیگران ناراحتشان کنند چون نمی‌توانند قبول کنند که اشتباه کرده‌اند.

یکی دیگر از باورهای غلط نیز تحمل کم در برابر ناکامی است. این باور به این معناست که بخواهیم آدم‌ها و شرایط همیشه همانگونه‌ای باشند که خودمان انتظار داریم. گاهی حتی چیزهای بسیار کوچک و به ظاهر بی‌اهمیت می‌تواند درست به اندازه چیزهای بزرگ یا حتی بیش از آنها اینگونه افراد را ناراحت و عصبانی کند. گاهی تحمل کم در برابر ناکامی‌ها، حس درماندگی و قربانی‌بودن را برای ما به‌دنبال می‌آورد و این موضوع می‌تواند موجب واکنش‌هایی ناشی از خشم و عصبانیت، کناره‌گیری، فرار از مسئولیت‌پذیری، احساس تأسف و... شود.

بنابراین در بسیاری از موارد ما از دیگران یا شرایط آزرده‌خاطر می‌شویم و می‌رنجیم چون تحملمان کم است و نمی‌توانیم صبر کنیم تا شرایط بهتر شود. در خیلی از موارد هم گمان می‌کنیم اگر مشکلی پیش بیاید باید سریع بتوانیم برایش راه‌حلی پیدا کنیم. توجه داشته باشید که پشتکار و شکیبایی در مورد مشکلات و به‌دنبال راه‌حل بودن خوب است اما بهتر است با صبر و حوصله به‌دنبال راه‌حل بگردید.

یکی دیگر از مواردی که ما را متاثر و اندوهگین می‌کند پرداختن بیش از حد به گذشته است؛ یعنی گمان می‌کنید چیزی که باعث می‌شود احساس بدی داشته باشید، گذشته شما و تمام اتفاقاتی است که در دوره کودکی، در روابط پیشین یا در شغل قبلی برایتان پیش آمده است. مثلا همیشه می‌گویید چون پدر و مادرتان در کودکی رفتار خوبی با شما نداشته‌اند، حالا اعتماد به نفس لازم را ندارید یا چون معلم ریاضی شما در دوران مدرسه خوب درس نمی‌داده شما هیچ‌وقت نمی‌توانید به ریاضیات علاقه‌مند شوید؛ البته شکی نیست که تجارب گذشته ما تأثیر زیادی بر رفتارهای کنونی‌مان می‌گذارند ولی تا وقتی خودمان چنین اجازه‌ای را ندهیم حتی مرور خاطرات بد هم نمی‌تواند ما را ناراحت کند.

 

وقتی ما بپذیریم که شرایط و افرادی که سر راهمان قرار می‌گیرند همیشه نباید آنگونه باشند که ما می‌خواهیم، از رفتار و شرایط نامطلوب هم کمتر رنجیده‌خاطر می‌شویم. لحظه‌ای با خود فکر کنید و ببینید هنگامی که واکنش تندی نشان می‌دهید یا ناراحت می‌شوید چه‌کسی عامل اصلی آن است؛ رئیس، همسر، دوست، فرزند یا همکار شما؟ البته این بدان‌معنا نیست که نمی‌توانید به انتخاب خود از دست کسی یا چیزی عصبانی شوید؛ حتما می‌توانید اما درک اینکه چه‌کسی مسئول احساسات‌تان است (یعنی خودتان) به شما اجازه می‌دهد از خود بپرسید: «آیا دوست دارم در این موقعیت اینگونه احساس یا رفتار کنم؟» اگر جوابتان منفی است، در این صورت قصد دارید بدون تغییردادن تفکر نامعقول خود چه کاری انجام دهید؛ تغییری که تأثیر خوبی هم بر احساسات و رفتارهای شما خواهد گذاشت؟
منبع: همشهری آنلاین



تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:, | 11:58 | نویسنده : Ali |
  • سه ترفند زنانه برای جلب توجه مردان

 

سه ترفند زنانه برای جلب توجه مردان

عشق علاوه بر اینکه کاملا قلبی و احساسی است، دلیل منطقی نیز می طلبد. برای عاشق بودن علاوه بر خوب بودن، باید درک بالایی هم داشته باشید تا نیازهای معشوق را تشخیص دهید و در زمان مناسب به آنها رسیدگی کنید. عشق مراقبت می خواهد. اما هستند کارهای ساده ای که باعث ایجاد علاقه در دل طرف مقابل می شوند.

1. هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید
برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و .... مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

2. اگر هنوز با هم ازدواج نکرده اید، به او خیلی اختیار ندهید
بیشتر زنان وقتی وارد رابطه با مرد دلخواه خود می شوند، همه فکر و احساس خود را برای او سرمایه گذاری می کنند. همین باعث می شود تا هیچ گاه متوجه نشوند رابطه کنونی آنها در چه شرایطی قرار دارد و قرار است به کجا برسد. هر چه بیشتر در مورد رابطه خود با مردتان حرف بزنید، او را بیشتر از خود دور خواهید کرد.

اگر این طور به رابطه نگاه کنید، راحت تر می توانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. به جای اینکه مرد خود را تهدید کنید یا با او اتمام‌حجت کنید که حتما این رابطه را به سرانجام برساند وگرنه شما به خواستگارتان جواب مثبت می دهید، چشمان خود را باز کنید تا مردان دیگر را نیز ببینید.

ملاقات کردن با مردهای دیگر که طالب ازدواج با چشم هستند نه تنها بد نیست که برای آینده شما بهتر هم هست. می توانید از میان انسان های مختلف، فردی را انتخاب کنید که وافعا ارزشش را دارد. خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده شوید.

3. برای او غذا درست نکنید، برایش کادو نخرید و هزینه رستوران و تفریحات را پرداخت نکنید
بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و ... را پرداخت می کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. اگر مرد از اینکه همیشه هزینه ها را او پرداخت می کند به شما شکایت کرد، به او بگویید برایتان مهم نیست او خرج های سنگین انجام دهد، شما فقط دوست دارید در کنار او باشید و می توان این با هم بودن را بدون هزینه پول هم انجام داد. به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و ... کارهای زیادی وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توان لحظه های شادی را رقم زد.

اما مراقب باشید برای مثلا پیک نیک رفتن شما غذایی درست نکنید. از بیرون یک خوراکی ساده و ارزان بگیرید و در کنار هم در پارک آن را میل کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر بی جهت به یک مرد هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده اید. این از حس های مردانه ای است که در وجود زنان است هست. این مساله برخلاف تصور شما اصلا برای یک مرد جالب نیست.
منبع:برترین ها



تاريخ : شنبه 28 دی 1392برچسب:, | 11:57 | نویسنده : Ali |
 

 


 

 

7مقدس
 

 

مقایسه 7و8

 

مقایسه دوتیم

 

اینو

[تصویر:  SARDAREABI_579418_279510715469851_245170...1580_n.jpg]

 

این تیم فروشارو نگا کن ااااااااااااااااااااا

http://s2.picofile.com/file/7824451284/arminiya_5eev7k6sn66zb22987w.jpg

 

http://s5.picofile.com/file/8108163000/5594_572728906135534_585358517_n.jpg



تاريخ : پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, | 10:35 | نویسنده : Ali |

البته اینا همش شایعات باور نکین

تازه اون موقعی که روشنا حالش خراب شده تیام بیچاره تو کانادا بوده بابا

متاسفم برای اونایی که این چرت وپرتارو مینویسن

                  توروخدا باور نکنین ایناهمش شایعس  اخم

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازديلي اكسپرس :چندی پیش بود که حرف های بحث برانگیز پریسا سحرخیز، مجری و برنامه ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جداییش از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی بوجود آورد.

 

غیبت طولانی پریسا سحرخیز از شبکه من و تو و سکوت مدیران این شبکه سبب شد تا ابهامات فراوانی در ذهن بینندگان این شبکه بوجود آید تا اینکه وی بالاخره در صفحه شخصی فیسبوک خود از جدا شدنش از شبکه من و تو خبر داد.

 

وی در پستی جنجالی سوءاستفاده های اخلاقی و روابط  جنون آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. پریسا سحرخیز پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس هایی از روشنا (یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از تجاوز جنسی تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.

 

بیش از چند روز از افشاگری های پریسا سحرخیز نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید. حذف فیسبوک پریسا سحر خیز سوال های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.

سحرخیز که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد نوشت: « متأسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصیت و در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی دی فیسم نمی تونید واقعیت رو از بین ببرید.من هنوز با کارهاتون مخالفم شما زن رو بازیچه خودتون می دونید.»

 

افشاگری های سحرخیز از روابط غیر اخلاقی و رسوایی تجاوز جنسی یکی از کارمندان شبکه به روشنا (شرکت کننده آکادمی گوگوش) از یک سو و از سویی دیگر رسوایی بزرگ اخلاقی رها اعتمادی (مجری اصلی آکادمی گوگوش) در تجاوز وی به یک پسر 11 ساله سبب شده است تا مدیران شبکه من و تو را در برگزاری سری چهارم آکادمی گوگوش دچار سردرگمی کند.

به نظر می رسد تجاوز به یکی از شرکت کنندگان آکادمی گوگوش توسط  یکی از کارمندان شبکه من و تو که منجر به خودکشی نافرجام او شد کشمکش های شدیدی را در بین عوامل این شبکه بوجود آورده است تا آنجایی که برگزاری این برنامه را در هاله ای از ابهام تا مرز تعطیلی کشانده است.

 

 



تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, | 21:27 | نویسنده : Ali |

http://www.zirmizi.com/wp-content/uploads/2013/06/%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%B4.jpg

 

http://axgig.com/images/72773677817482901255.jpg

 

http://www.fun30.com/wp-content/uploads/2013/05/%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF%DB%8C.jpg

 

http://abieteh.com/wp-content/uploads/2011/11/148237-10150115114525033-174162105032-7809426-1779319-n.jpg

 

http://8pic.ir/images/q6sg9vw492byjgcdqs5.jpg

 

http://upcity.ir/images2/15915992831440677886.jpg

 

http://arapic.persiangig.com/wall/1/6/majidi-arapic-mi8y6.jpg

 

http://abieteh.com/wp-content/uploads/2012/04/Capitan-Farhad-Majidi-4.jpg



تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:, | 19:17 | نویسنده : Ali |

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/2/5/312010_340.jpg

 

http://static.goal.com/331200/331267_heroa.jpg

 

http://static.goal.com/275200/275294_heroa.jpg

 

http://nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/5-3-1392/IMAGE635051703476459414.jpg

 

http://www.irinn.ir/sitefiles/13920124/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C/%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%AA%D9%85%D9%88%D9%86%D8%AF.jpg

 

http://static.goal.com/300300/300323_heroa.jpg

 

http://img.ir/FvW.jpg

 

http://www.varzesh11.com/images/upload/borussia-dortmund-2001-02-001.jpg



تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:, | 19:6 | نویسنده : Ali |

 

 

 

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, | 20:33 | نویسنده : Ali |

دانلود فول آلبوم محسن چاووشی

فول آلبوم محسن چاووشی

آلبوم ها:

آلبوم من خود آن سیزده ام:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
غلط کردم
کو به کو
رمیدیم
نگاه
تستستم
شیر مردها
من خود آن سیزده ام
ای عاشقان
بهرام

پرجم سفید:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
مردم ازار
جوابم نکن
خوان هفتصد
با من بمون
خواب بعد از ظهر
بگو مگو
قطار
پرچم سفید
تقاص

 آلبوم حریس

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
چمدون
پروانه ها
غیر معمولی
بوف کور
غم و شادی
حریس
پرنده غمگین
زیبایی
بادبادک های رنگی
کافه های شلوغی
دلم تنهاست

آلبوم ژاکت:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
بازار خرمشهر
چهار دیواری
اسیری
دوره آخر
حراج
خنده
کی بهت خندیده
لولای شکسته
بخون امشب
دل شوره
دریاچه مرده
ژاکت

آلبوم خودکشی ممنوع:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
خود کشی ممنوع
آهای خبر نداری
اعتیاد
امام رضا
بارون
بانوی من
کلاف زندگی
صبوری
تو و فاصله

 آلبوم لنگه کفش:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
بچه های جنوب
دل
عشق دو حرفی
غزل خوان
خاطرات مرده
عشقم رو دست کم نگیر
لنگه کفش
رئیس خوشگلا
راه کربلا

آلبوم متاسفم:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
ابر های پاییز
نفس بریده
عروس من
خیانت
کم تحمولم
متاسفم
گله سر
پرنده
فلسطین

آلبوم نفرین:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
نفرین
کفتر چاهی
تو
خبر مرگ
لیلی و مجنون
میدونم دوستم نداری
غریبه
رمیکس

آلبوم یه شاخه نیلوفر:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
یه شاخه نیلوفر
کجاست
تبریک
چرا
قلعه خوشبختی
هفته های تلخ من
خاکستر
ناز
تو که نیستی
دلتنگی
بغض
عصا

تک آهنگ ها:
برقص آ
ستمگر(رمیکس)
قطار(رمیکس)
خلیج ایرانی(فیت سینا حجازی)
واسه آبروی مردیت بجنگ(فیت فرزاد فرزین)
ماهی سیاه(فیت سینا حجازی)
خلاف
قاتل حرفه ای
تهمت ناروا
شهد مسموم
بی قرار(فیت هاکان)
سه شنبه ها
تو این زمونه
اسپانیایی
نشکن دلمو
وقتی رفتی(فیت محسن یگانه)
شعر سپید
پنجره شب ایرونی(فیت مهدی مقدم)
پشت صحنه زندگی
شبانه
توبه نامه
نمی تونم
خود فریبی
نفس بریده
خیانت
زبون
سنگ صبور
من با تو خوشم
تیتر زندگی
مجبور
توی شهری که تو نیستی
هق هق
صندلی انتظار
دلگیرم از او
پایان بی آغاز
تو ناز میکنی
بهشت من
ماه شبم
ظهر آتش
غدیر خون
کاشکی
نخل های بی سر
رفیق خوب
صفا
تنگ بلوری
تو این زندگی
زخم زبون(اجرا در کنسرت)



تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, | 13:54 | نویسنده : Ali |

دانلود فول آلبوم محسن یگانه

فول آلبوم محسن یگانه

آلبوم ها:

آلبوم حباب

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
باورم کن
نمیشه
حباب
یادته
دوست دارم
نرو
نمی زارم خسته بشی
کی جای من امده
بخند
تنهایی
تو که می دونی
هوایی شدی
بیت آخر

آلبوم بنویس از سر خط:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
بنویس از سر خط
کربلا
دیگه چی می خوای
برور بابا
بی حیا
دل ساده من
شاهد
فاصله

آلبوم نفس های بی هدف:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
نفس های بی هدف
اخه دله من
نخواستم
گناهی ندارم
جشم های خیس من
سرتو بالا بگیر
نشکن دلمو
هیچی نمی تونم بفهمم
بنویس از سر خط
اخه دله من

آلبوم رگ خواب:

رگ خواب
سکوت
دو راهی
آدم ها
رگ خواب
من تورو کم دارم
ضربان معکوس
نباشی
عذاب
بمون
حافظه ضعیف
دو رهیی(بی کلام)

آلبوم سال کبیسه:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
برو برو
خبر نداری
نشکن دلمو
نفرین
خیال
سال کبیسه
سرنوشت

آلبوم ته خط:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ

آتیش پاره
نفرین(رمیکس)
هنوز
وقتی نیست
جمعه
خون چگر
روتو کم کن
گرد گبار
نفس بریده(فیت فرزاد فرزین)
جای تو نیست
قلعه کرکس ها
چشمای خیس من
چی بگم
فاصله ها
هنوز
یکی رفت یکی موند
تبر نزن

آلبوم وقتی رفتی:

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ
قوربت من
هنوز
نفرین
وقتی نیستی
کدوم شانس
وقتی رفتی
ملالی نیست
ای دل تنها
آینه چشمای تو
یکی بود
جمعه
آهنگ هایی که بصورت زنده در کنسرت ها خوانده شده:
بنویس از سر خط
ماه عسل
ای خدا دل گیرم ازت
گناهی ندارم
هیچی نمی تونه بفهمه
خاکسترم نکن
نشکن دلمو
چشمای خیس من

 تک آهنگ ها

خیابونا
خستم
امروز تولدمه
یه هفته به عید
دوست دارم(رمیکس)
خاکسترم نکن
خیاله تو
چوپان دروغ گو
انده خلاف
اینجا جای تو نیست
مرگ خاموشی
گیرم بازم بیای
گرد و گبار
اسکله
اشک
فاصله ها 
بنویس
یکی رفت یکی موند
تبر نزن
جوان آریایی
حیف
پاره تنم کجاست
نشانی
ظالم
جواب
الهه ی ناز(فیتبنیامین بهادری به صورت زنده)
نشان بی نشانه ها

 

 



تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, | 13:51 | نویسنده : Ali |
چهارشنبه پنجم مهر 1391
دسته بندی :
قفل گوشی نوکیا

 

اگه الگو قفل گوشی خودرا فراموش کرده اید دیگر نگران اطلاعات خود نباشید چون به روشی آسان می توان آن را باز کرد در۳مرحله:

۱.ابتدا گوشی خودرا خاموش کنید

۲.دکمه ولوم زیاد + دکمه قفل(یا دکمه خاموش کردن) +دکمه home رانگه دارید.

روی گزینه ریبوت رفته وبه گزینه no...را انتخاب کنید بهمین سادگی..مهم ترین کار: تشکر یادتون نره  



تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, | 9:33 | نویسنده : Ali |
آیا مدل گوشی شما سامسونگ است؟ آیا کد موبایل خود را فراموش کرده اید؟ نگران نباشید!! در این آموزش از نت گارد می خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که می توانید به راحتی کد فراموش شده گوشی سامسونگ خود را ریست کنید. پس با نت گارد همراه باشید .

چگونه کد گوشی سامسونگ خود را ریست کنیم؟

آیا مدل گوشی شما سامسونگ است؟ آیا کد موبایل خود را فراموش کرده اید؟ نگران نباشید!! در این آموزش از نت گارد می خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که می توانید به راحتی کد فراموش شده گوشی سامسونگ خود را ریست کنید. پس با نت گارد همراه باشید .
 

مراحل انجام کار :

- ابتدا گوشی خود را خاموش کنید .
- سپس سیم کارت خود را خارج کنید .
- حال، گوشی خود را روشن کنید. ( بدون سیم کارت )
- کد #637*2767* را وارد نمایید (Universal Unlock Code)(Reset Mobile Tracker Code).
- کد #3855*2767* را وارد نمایید (Full EEPROM Reset)(Reset All Type Of Code).


تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, | 9:30 | نویسنده : Ali |

دانلود ترینر بازی Crysis 2

نویسنده: ali  طبقه بندی: ترینر¡ 

 

 
 

دانلود ترینر بازی در ادامه مطلب Crysis 2 

 

 

دوستان این بار 9 تا ترینر از بازی Crysis 2 گذاشتم فکر نکنم هیچ سایتی این همه ترینر از این بازی گذاشته باشه (البته شاید.من که ندیدم) این ترینر ها برای ورژن های مختلفی است.

Crysis 2 Trainer.t.1.32bit

Crysis 2 Trainer.t.2.v.1.2

Crysis 2 Trainer.t.3.v.1.1

Crysis 2 Trainer.t.4.v.1.2

Crysis 2 Trainer.t.5.v.1.8

Crysis 2 Trainer.t.6.v.1.2

Crysis 2 Trainer.t.7.v.1.4

Crysis 2 Trainer.t.8.v.1.9

Crysis 2 Trainer.t.9.v.1.4

پسورد فایل :p30trainers.mihanblog.com

راهنمای استفاده از ترینر


تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, | 10:35 | نویسنده : Ali |

19

درود بر شما عزیزان.

با سیو گیم کامل بازی hitman: Absolution در خدمتتون هستیم.این سیو کامل هست و 50 مرحله بازی کامل باز شده.مخصوصا که Hitman بازی سختی است شاید به این سیو نیاز پیدا کنید.سیو گیم کامل این بازی تقدیم حضورتون.

 

موفق باشید…

 

Server 1 : Persiangig

Server 2 : سرور سایت

 ———————————-

SoftWare Size : 600 KB
Password : www.p30source.com



تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, | 10:34 | نویسنده : Ali |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد