ویژگی‌های جالب، کاربردی و دوست داشتنی که درون

 

گوگل کروم نهفته است و زندگی را ساده‌تر می‌کند

 

(قسمت اول)

358675-18-hidden-chrome-features-you-really-should-be-using

مرورگر کروم یکی از محبوبترین‌ها و پرسرعت‌ترین‌ها بین مرورگرهای موجود است و کلی ویژگی جالب دارد که شاید خیلی از ما از آنها چیزی ندانیم. در این مقاله که در دو قسمت ارائه می‌شود، شما را با برخی از این ویژگی‌های دوست داشتنی آشنا می‌کنیم.

1.تغییر پیشفرض جستجو از طریق نوار جستجو

1

می‌توانید به عنوان یک کاربر کروم، از ویژگی مفید جستجو در وب سایتها، بدون نیاز به رفتن به آنها استفاده کنید. فقط تا زمانی که فهرست آنها در موتور جستجو وجود داشته باشد.

این ویژگی زمانی مفید است که مثلا می‌خواهید مقاله‌ای در ویکی پدیا را راجع به اورانگوتان‌ها مطالعه کنید. از طریق این ویژگی دیگر نیازی نیست به صفحات ابتدایی گوگل یا ویکی پدیا بروید، زیرا یک تب به سرچ بار شما با نام سایت مربوطه اضافه شده و شما می‌توانید مثلا نام مطلب یا صفحه مورد نظر خود را جلوی آن بنوسید و مستقیما به آن صفحه بروید.

اگر نام سایتی که می‌خواهید درون فهرست وجود ندارد، روی سرچ بار راست کلیک کنید و سپس گزینه Edit search engine را انتخاب کرده و نام سایت مورد نظر را به فهرست اضافه کنید. در مک هنگام کلیک بر روی سرچ بار کلید کنترل را پایین نگه دارید.

2.کشیدن چند تب به طور همزمان

بیشتر افراد با قابلیت کشیدن تب‌های کروم و رها کردن آنها در مرورگر دیگر آشنا هستند، اما نمی‌دانند که می‌توانند اینکار را برای چند تب به طور همزمان نیز انجام دهند. تنها کافیست کلید شیفت را پایین نگه دارید و روی تمام تب‌هایی که می‌خواهید انتقال دهید کلیک کنید و همه را به طور همزمان حرکت دهید. در مک این کار را می‌توانید با فشردن کلید Command انجام دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 20:48 | نویسنده : Ali |